Vil ikke starte nogengange {{forumTopicSubject}}
Hej folkens! Jeg har en suzuki gsf 650 fra 2009 med vandkøling og elektronisk indsprøjtning. Den har ikke haft problemer med at starte den 1,5 måned jeg har haft den, men idag har den pludselig problemer.
Først skulle jeg trykke 3 gange på start knappen før den reagerede, jeg tænkte ikke nærmere over det. Så på vej hjem efter en times tid, gik den ud i et kryds. Da jeg så ville starte igen, reagerede den ikke. Den prøver ikke starte og kan ikke, istedet sker der bare intet. Så efter jeg ved ikke hvor mange forsøg, starter den pludselig (2-5min senere).
Nogen som har en ide hvad det kunne? Er det batteri eller selve starteren jeg skal kigge på? evt tændrør?
PS. Hver femte gang måske når jeg kører, 'stuttere' eller hakker den selv i første gear og op. Kun på nogle ture. Beklager den lange besked, tak på forhånd!
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 399
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
Det relæ irer nemt, og hvis det sker, så laver den det du beskriver.
jul 2025
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 4
Det relæ jeg snakker om, sidder for enden af en bunke ledninger, og enten ligger det løst nede i bagenden, eller også er det stripset fast lige nede under passagerer sædet.
jul 2025
Endnu mere fedt du gider melde tilbage. Hav en god sæson - det der er tilbage af den.
jul 2025
Vil ikke starte nogengange