{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

MC til hverdag... ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer om jeg skal "nøjes" med en mc, eller om jeg også skal købe en bil... Jeg har ca. 80 km på arbejde (retur), så jeg ved ikke om det er for anstrengende, og om det slider for meget på mc`en...
Jeg køber måske en gs 500 e eller en er5... Men jeg skal jo køre ca. 20-30 tusind om året, i vinter perioden kan jeg låne min fars bil... :o)

VH Niels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC til hverdag... ???
  • #1   31. jan 2005 Hej Niels.

    Jeg vil synes at det er for langt at køre til hverdag. Du risikerer at det bliver en belastning at skulle køre istedet for at det er en glæde. Det er jo desværre ikke hverdag vi har sol i Costa Del Danmark :o)
    Du kan jo bare købe en billig bil til de våde dage, men det er jo bare min menning. Resten er op til dig.

    God vind fremover på arbejde.

    Claus.


  • #2   31. jan 2005 er enig med Claus i at det nok ville være dejligt nok med en billig bil til de dage hvor vejret ikke er så godt!! -hvis man har råd til også at have en bil.. Jeg købte en gs500e i november, og den ta'r jeg hver dag i skole når tiden er inde til mc-kørsel igen (Har ca 15 km hver vej, så det er jo ingenting). De dage hvor vejret ikke er til det må jeg snuppe noget offentlig transport..

    Falberg


  • #3   31. jan 2005 Men motoren, kan den godt holde til det...? Jeg mener, jeg har ikke set særlig mange mc`er, som har kørt over 100 tusind... :o) Men en droslet Gs 500 eller ER5, bliver vel ikke særlig belastet...

    Vh Niels


  • #4   31. jan 2005 Falberg.....

    Burde du ikke smide din GS'er herind??? smiley

    Niels, det kommer meget an på hvordan MC'en er blevet kørt... om den konstant har fået tæsk... også fra helt kold motor... for så kan den bestemt ikke...

    Rune D.


  • #5   31. jan 2005 Hvis den er holdt ordenligt med service så burde den kunne klare 100.000 km.
    Min GS 450´er fra 83 har rundet 84.000 km nu på samme motor smiley


  • #6   31. jan 2005 Hey Rune D..
    Det er du efterhånden ikke den eneste der har spurgt om!! smiley
    Men jo, min GS'er kommer da helt sikkert snart herind.. Skal bare lige ha' taget nogle billeder af den (Venter nok lige til, at jeg får miniblinkere, tankpad og sån lidt på den)..

    Mvh Falberg


  • #8   31. jan 2005 Hans, jeg kan købe en plinter ny GS 500 E for 50.000, så den køber den jo nok kontant... :o) Men jeg tror, jeg vil se om ikke der kan blive råd til en "lille" bil ved siden af... Hehe Køber nok en Peugeot 206 2,0 GTI...

    Vh Niels


Kommentér på:
MC til hverdag... ???

Annonce