1.014 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Tekstil tøj til hverdag Tekstil tøj til hverdag

Jeg er på udkig efter et nyt sæt MC tøj, og da min MC sæson går fra de stopper med at salte, til de starter igen, skal jeg bruge noget der er varmt i yder sæsonen og køligt om sommeren.

Derfor tænker jeg at tekstil er mere egnet end læder, ikke mindst fordi jeg skal kunne have mit hverdagstøj inden under når jeg skal til og fra arbejde.

Hvad kan i anbefale af modeller og mærker inden for et budget der ligger omkring 3-5000kr?

Sikkerhed har første prioritet, så albue, skulder, knæ, hofte og rygbeskytter er et krav, enten som inkluderet eller som tilbehør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tekstil tøj til hverdag
  • #1   25. apr 2018 Stadler

• #2   25. apr 2018 Med hensyn til bukser, kan jeg kun sige Bull-it jeans. De er 4x stærkere end kevlar, de bliver ikke langsomt ætset væk (det gør kevlar af sved/vand) og så er de behagelige at have på smiley

de ligger på omkring de 1500kr.

• #3   25. apr 2018 Bare sørg for at prøve det inden du køber.. der kan være himmelvid forskel på rummeligheden eller snittet hedder det vel, - fra mærke til mærke selvom det skulle være samme størrelse..!!

Når jeg køber dragt betyder mærke mindre, men pasform alt.. !
    Men det er jo bare mig. smiley

• #4   25. apr 2018 Det er korrekt forstået at man ikke finder lædertøj som kan klare de samme temperatur svingniger som tekstil med termofor?

• #5   26. apr 2018 En stemme på Dainese herfra. Har er tekstil sæt fra 2006 der stadig er som nyt. Tjek dog at det sidder ordentligt på dig, uanset hvad du køber. Har også altid kørt med støvler, handsker og læderdragt fra Dainese, og kvaliteten er bare i orden ud fra mine erfaringer.

• #6   26. apr 2018 Jeg er fan af Lindstrands MC tøj. Et svensk fabrikat. Top kvalitet og med et svensk fokus på sikkerhed.

• #7   26. apr 2018 #4: Måske ikke helt, men det er tæt på. Min Rev'it jakke (og de fleste andre) kommer med en termo-underjakke som kan lynes i og ud. I den kolde tid kan jeg lige have et par lange uldunderbukser under bukserne og så går det også fint. Det er oftere fingerene der er problemet hvis ikke jeg har fået vinter-handskerne på.

Læder er bare meget mere behageligt at køre i (syntes jeg) - det giver en hel anden føling end et tekstil sæt der ofte slet ikke sidder så tæt.

• #8   26. apr 2018 Prøv især bukserne mens du sidder på din mc, så du sikker på at de ikke kravler op over knæene når du køre. Har selv lige købt et sæt fra yoko. Ca 5000kr.

• #9   26. apr 2018 Jeg har både tekstil og læder jakker. Min læderjakke er klart til køreture med en temp på over 15 grader. og Tekstil er ture under 15.
    Læderjakken kan der ikke være en varm trøje under, det kan den det være under den anden.
    Men at køre med er det for mig det samme. Min diller er ikke mere glad for læder end tekstil smiley smiley smiley smiley

• #10   26. apr 2018 For mig er det at køre motorcykel bare en undskyldning for at gå med læder smiley

• #11   26. apr 2018 Jeg har altid kørt med tekstil tøj og har været glad for at det er nemt og hurtigt at trække ud over mit hverdagstøj når jeg bruger MCen til transport. Den komfort er jeg bange for at miste hvis jeg skifter til læder.

• #12   26. apr 2018 Tag ud og besøg en forhandler, se udvalget og få noget rådgivning.
    Her på siden får du anbefalet en masse forskellige mærker som du måske ikke kan lide eller passe. Dermed ikke sagt, at de anbefalede mærker ikke dur.

• #13   26. apr 2018 #10 slemme fyr ??. Læder imod en NØGEN mande po-po er da også lige sagen ????????

• #15   27. apr 2018 #14.
    Hvor kommer perler ind i denne fjollede diskution om tekstil kontra læder ind ????????

• #17   27. apr 2018 Fordomme er det, der holder os som mennesker tilbage.
    Fjollede kommentar om påklædning er underholdning på stille dage ??

Kommentér på:
Tekstil tøj til hverdag

Annonce