2.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp til Abus Detecto 7000 RS1 Disc Lock Hjælp til Abus Detecto 7000 RS1 Disc Lock

Hej alle

Jeg har fået mig en Abus Detecto 7000 RS1 Disc Lock , men det virker som om mine skiver er for tynde til den slå alarm til da der sidder en plade på alarm skiven skal trykke ind når man montere den, er det noget nogen kender til og har erfaringer med hvad man kan gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Abus Detecto 7000 RS1 Disc Lock
  • #1   20. dec 2015 Så skal skiven da være absurd tynd? Min detecto 8000 aktiveres ret nemt. Den skal ikke trykkes ret langt ind. Min brors 7000 virker på samme måde. Aktiverer din slet ikke? Nogen gange skal der er en ret kraftig påvirkning til, før den går i gang.

• #2   20. dec 2015 Så er der en fejl i din lås.. Den er beregnet til en tynd scooter Skive.

Var 8077 udsolgt da du handlede ? smiley

• #3   20. dec 2015 Ham her viser meget godt hvordan den burde virke...

https://www.youtube.com/watch?v=maiGFBxjamY

• #4   21. dec 2015 Drop den, 8077 er SÅ meget bedre og mere sikker.

Taler af erfaring, har fået stjålet en bike med den 7000 model på.

Når det så er sagt, så kan du løse problemet med manuelt at trykke den "kugle" der sidder der ind når du klemmer låsen på. Det kunne jeg i hvertfald på min.

• #6   21. dec 2015 Det er en super fed lås, og den er sikker nok, alle låse kan man få op med det rigtige værktøj , har fundet ud af det, man kan sætte den på uden at aktiver alarm også kan man sætte den på og samtidig trykke alarm pladen ind også er alarm også aktiveret , så alt virker , tak for svar til alle smiley

Kommentér på:
Hjælp til Abus Detecto 7000 RS1 Disc Lock

Annonce