1.154 visninger
|
Oprettet:
Årets sidste tur {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige ude og rulle en tur rundt om Kolding i eftermiddags. Vejret var simpelthen for fedt til at sidde i sofaen og fise husleje af, men det var godtnok koldt for snitterne med sommerhandsker på.
Nu er kæden fedtet ind for uigenkaldeligt sidste gang i år.
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Mvh.
Ronni G.
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 650
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
Puha... Skulle vist ikke ha taget den sidste shot igår....:-)
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 765
Det her våde, kolde asfalt er ikke ligefrem min livret, men min hjelm blev blokket ud til et større nummer, af det brede grin der var indeni.....
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 264
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
martin...
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
dec 2003
Følger: 99 Følgere: 94 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.468
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 106 Svar: 571
.. betydeligt bedre, end da jeg kørte derover lørdag, for dér blev jeg sgu' våd og kold!!!
Årets sidste tur