{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Årets sidste tur... måske ?? {{forumTopicSubject}}

Så blev GS'en synet uden anmærkninger og ros fra synsmanden... tak for god behandling Bilsyn Herning, trods forsinkelse. Suzuki'en kører nu godt, starter i første hug, skal dog have kigget lidt til et dæksel, da den drypper en smule.. så står den på kosmetisk rep. henover vinteren, Tak til MOTOSPECIAL (Marius) for god behandling og tålmodighed omkring reparation af min mc, der er smidt en del kr. i GS'en nu og har da også erfaret at den nærmeste MC mekaniker IKKE altid er den bedste.... Ved ikke om jeg må skrive det her, men gør det alligevel, hold jer langt væk fra En vis MC-mekaniker i Snejbjerg, fusk og sjusk, det er en meget mild udtalelse. Manden trænger seriøst til at smide håndklædet i ringen og lukke sin biks... men man bliver jo klogere med tiden, bare træls at smide penge i skraldespanden....
Selvom frosten banker på, kan man jo godt trille en lille tur. ??
Fortsat god søndag til jer alle


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årets sidste tur... måske ??
Kommentér på:
Årets sidste tur... måske ??

Annonce