484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Slankekur Slankekur

Hey alle MC'ister

Min kone, en GSX 600 F 95', skal på slankekur, men hvor tager man kiloene henne?

Er lidt træt af mit HK-KG fordeling, 230 kg (excl føre) til 34 hk...

Håber i kan hjælpe mig med det, det skal helst om muligt være gratis eller ihvertfald meget billigt.

Mvh Kristian Dyrmann

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankekur
  • #1   6. feb 2005 Mega nedtur..

Jeg hader det fact at jeg ikk får den løftet fra jorden før næste år..

Hey har faktisk gået og tænkt på at ville høre dig efter tuning, når den tid kommer, kan jo ikk lade være med at drømme... hvad skal der smides på den osv..?

• #2   6. feb 2005 helt sikkert, helt sikkert.

det var sådan set også kun i små tings afdelingen som et kn filter og lidt andre ting plus en lille justering.

Hvor skal man egentlig hen for at kunne komme på bane? det kan ikk passe jeg skal trille hele vejen til
    Sverige for at komme en lille tur på Knutstorp

Men tor du den kan rejse sig med de 90 hk og 230 kg..?

• #3   6. feb 2005 det er jeg sikker på der er, det er nok bare fordi jeg savner de kræfter der var i min crosser, for den skulle man bare kigge for også stod den jo på et hjul for dig.

Hmm, det lyder da ik helt tovligt hvis man kunne komme på en lille tur derover..

har en aftale med det lokale køretekniske anlæg om lån af deres bane til lidt tilvænning men et er jo en lille pis plads (sagt med al respekt for det) samlignet en rigtig bane.

Men mon ikk vi mødes til sommer engang på vejene så kan vi jo se der fra, jeg kigger nok forbi en dag det er jo ikk så langt væk. Jeg skal sgu se din samling ducati og din dejlige MV'er

• #4   6. feb 2005 tager en parpirs serviet med, er det forøvrigt dig der laver den wheelie på den..?

• #5   7. feb 2005 sødt, den tigger jo sikkert også ligefrem om det.

• #6   9. feb 2005 Hej Kristian..
    sælg konen *G* og køb en gsx-r400 søde..
    topfarten vil jeg mene er det samme.. men den er en del sjovere at lege med... lige en anelse frækkere..
    Knus Matilde

Kommentér på:
Slankekur

Annonce