{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Conti sport attack {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Skal have nye dæk på min GIXXER, men er lidt i tvivl om hvilke det skal være. Jeg ved pilot power er et godt dæk, men jeg synes de bliver slidt for hurtigt. Nok kører jeg frisk, men jeg tror ikke jeg har brug så blødt et dæk, til landevejs kørsel.
På min gamle ninja havde jeg Conti road attack og var rigtigt godt tilfreds. I mellem tiden er der kommet et nyt dæk i conti familien og det kunne være lidt sjovt at prøve. Dækket hedder Conti sport attack.

Har nogen af jer erfaringer med dækket, og hvilke?
Slides det hurtigt og hvordan er stabiliteten?

www.theducklings.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Conti sport attack
  • #1   2. dec 2006 Hej Gert!

    Kender ikke noget til Conti dækket...

    Men kan da anbefale dig Metzeler Sportec M3... Kører selv med det på min fireblade og er ganske godt tilfreds... smiley

    Rune


  • #2   2. dec 2006 Har kørt en sæson på dem og var godt tilfreds var angår vejgreb slidtage osv.

    Men skifter nu til michelin pilot power da at merprisen hos reifenversand.com er minimal


  • #4   2. dec 2006 Jeg har netop her i efteråret monteret Conti Sport attack både for og bag, og jeg er umiddelbart meget tilfreds, specielt er jeg glad for at de meget hurtigt får temperatur. Grebet er rigeligt til mine evner som chauffør, og prisen var yderst fordelagtig, jeg gav omkring 1650 leveret til døren for begge dæk, fra http://www.mynetmoto.com/

    Jeg ville oprindeligt ha haft købt Conti Road Attack, men da der så var tilbud på Sport Attack kostede de faktisk mindre end Road Attack, så derfor blev det Sport´en. smiley

    Jeg har ikke rigtigt fået kørt mange kilometer på dem, - endnu, så langtidsholdbarheden, kan jeg desværre ikke sige så forfærdelig meget om.


  • #5   2. dec 2006 Jeg har også Conti Sport Attack på min Mito, og det var en stor forandring at få dem på, nok også fordi mine gamle dæk var flade, men jeg har ikke været ude for at de har skredet eller noget.

    Nu er jeg bare nybegynder, så ved ikke så meget om dæk igen, men jeg er tilfreds med mine.


  • #6   2. dec 2006 pilot power 2ct helt klart!

    Kører 6000km+ på det dæk på min TL´er. Og jeg er glad for moment smiley
    Dækket har altid grip! Også når vejen er våd og dækket er koldt

    Det er et kanon dæk til gaden. Et sæt koster 2k leveret til døren ved Reifenversand. Du tager bare fælge af, så koser det 50kr hos en lokal dækmand (kender 1 i Odense hvis ikke du kender nogen) og så må du selv afbalancere! (det kan jeg evt gøre for dig, da jeg har et lilel smart apperat til det)


  • #7   2. dec 2006 pilot powerén har den fordel, at det vinder ALLE hverdags dæk test, både i tørt og vådt føre.

    (kilde:PS,Motorrad, bike)


  • #9   15. dec 2006 uha den test ville jeg gerne have ..

    otiss (a) get2net.dk


Kommentér på:
Conti sport attack

Annonce