Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedligehold af Suzuki
  • #1   7. feb 2016 Kædekit og bremser behøver du ikke at skifte hvert år

• #2   7. feb 2016 Fejl i overskrift men hvordan tjekkes det

• #3   7. feb 2016 Bremser kan du tjekke ved at se hvor meget belægning der er på bremseklodserne, og bremse skiven kan du måle at den ikke er for tynd. Der plejer somregl at stå på hvad minimum mål er smiley

• #4   7. feb 2016 Super tak smiley

• #6   7. feb 2016 Hans Henrik ser gerne du fortsat ik svare i mine tråde

• #7   7. feb 2016 Ja jeg vil også mene det er gevaldig unødvendigt at kommentere når man har SÅ lidt at bidrage med!
    Når det er sagt, så er det ikke spor svært opgave at vedligeholde en motorcykel, men hvis man ikke har teknisk snilde, værktøj og plads til det, så kan man ikke.

• #8   7. feb 2016 Det jo også derfor jeg vil lære det smiley

• #9   7. feb 2016 Super, jeg svarer gerne på alt hvad jeg har en ide om, har du købt cyklen? Og hvad vil du kontrollere?

• #10   7. feb 2016 Jeg ville gerne vises i hvordan man renser kaburator , skifter og renser bremser mm smiley

• #11   7. feb 2016 Hvad har du prøvet tidligere af arbejde med mekanik?

• #12   7. feb 2016 Ik så meget , jeg kan dog selv skifte tændrør og olie samt filter , og lidt andre små ting men ellers ik så meget viden indenfor MC

• #13   7. feb 2016 Så er det op ad bakke at starte ud, men gå på mod og præcision, så skulle du nok kunne klare det. Rense karburatore er ikke nemt, de er komplicerede og har mange små dele, men hvis du tager dem af, og tager svønmerhuset af, så kan du se om de trænger til rengøring, hvis der ikke er noget snask eller snavs i svømmeren, er der heller ikke i resten af karburatorene.

• #14   7. feb 2016 Jeg tær ik tage dem ud da jeg er usikker med den del, så 1 gang skal nok være med en der ved noget om det smiley

• #15   7. feb 2016 Tag billeder og tænk dig godt om, så går det næppe helt galt, jeg har renoveret motorer og tunet biler. Jeg har aldrig haft noget til at lære mig det. Jeg har skiftet motorer på motorcykler. Hvis du er i tvivl, så tænk dig godt om inden du gør noget, tag masser af billeder så du kan samle igen smiley du behøver ikke rense karburatorer hvert år smiley

• #16   7. feb 2016 Ok men det er fordi der aldrig er blevet det gjort på den, og den kan ha svært ved at starte efter kun 1 dags stående stille, så blev anbefalet jeg skulle kikke på kaburator om den skal renses

• #17   7. feb 2016 Ja det er bestemt ikke utænkeligt så, men dyserne er messingskruer med meget meget små huller i, de kan ikke så nemt renset i hånden, de skal helst i et ultralydsbad for at blive renset ordentligt, der kan også være slup i nålen. Hvis du vil til at lege gør det selv, så kommer du rigtig langt med en haynes eller lignende servicemanual, jeg køber mine på ebay.co.uk.

Kommentér på:
Vedligehold af Suzuki

Annonce