{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KTM EXC 125
  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #2   15. jan 2017 fandt du en :)??

  • #3   15. jan 2017 Importer maskinen og få den indregistreret.

    Tyskland:
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=13900&makeModelVariant1.modelDescription=exc+125&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED

    Sverige:
    https://www.blocket.se/hela_sverige?q=ktm+125+exc&cg=0&w=3&st=s&c=&ca=11&is=1&l=0&md=th

    Hjalp en kammerat med at importere en ktm 125 exc, og vi fandt ud af at skat ikke kender forskel på 125 exc og 125 duke, så afgiften er meget lavere end normalt. Ved ikke om det stadig er sådan, men nu ved i det hvertfal smiley


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #4   15. jan 2017 fedt skrevet skrevet hvor meget måtte han af med for cykel og for indregisreing

  • #5   15. jan 2017 Omkring 8000kr i afgift for en årgang 2005, tilbage i 2013. Alt for billigt.

    Så vidt jeg husker gav han 22.000 for selve cyklen


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #6   15. jan 2017 ja okay det er fandme iorden kan slet ikke finde dem så billigt godt nok men det da billigt nok men så heller give de 30k for en her hjemme og så slippe for at fragte osv

  • #7   16. jan 2017 Skal det være en 125´er?
    Der var en 300 gas gas på plader fra 2005 til 38k på motocross messen i dag i Lillebælt hallerne. Sat op som motard


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #8   16. jan 2017 Jeg søger bare en man kan køre på a2 kort smiley

  • #9   16. jan 2017 Så vil jeg klart anbefale dig noget 4 takts istedet.
    EXC 125´eren er ikke ret anvendelig på vejen. Hverken på motorkraft eller motorkarakteristik - uanset hvordan du sætter den op. Dertil vil den fx ved ligeuds kørsel med fast fart være svært at få til at "to takte" konstant - den vil køre baaaaaaaaaaaaap - baap baap - baaaaaaaaaaap - baap baap - dvs trække og holde igen - trække og holde igen. Mega trælst at køre med. De har det meget bedre med et gashåndtag, der konstant er i bevægelse.
    Jeg har selv haft en 250´er til vej og har nu en 300´er til enduro. Jeg ville ikke bruge nogen af dem på vejen medmindre det udelukkende var i lokalområdet til spas, leg og sjov. Transport eller længere stræk er et no go.

    Kig evt efter noget
    fx drz 400
    ktm exc 400/450/525
    KTM 620/640/660
    Sidst nævnte skal drosles en smule


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #10   16. jan 2017 jamen kan godt se hvad du mener vil bare gerne have 2-takt fordi jeg ved jeg kan lave den hvis den skulle gå i stykker kan ikke lave en 4-takter da jeg ikke har værktøjet til det plus erfaring heller..... men det er godt beskrevet jeg kan ikke køre mere en 15km på den ca så syndets ikke det er så galt, og kan godt li at man skal skifte gear lidt ofte for at få den op i fart og da jeg kun har de 25-30k tror jeg ikke jeg har råd til nåde større end 125cc...... men tak for din respons Sebastian smiley

  • #11   16. jan 2017 Så lyder det også til at du kan bruge sådan 125´er. De er nemlig nemme at skrue i.
    Prismæssigt vil du ikke spare ret meget ved 125´eren kontra de andre - afhængig af alder. Afhængig af hvilken 4 takter du kunne overveje, er det begrænset hvad der er af skruen. Men ja, det er noget mere bøvlet at justere ventiler, skifte knast kæde m.m. Men igen - køber man fornuftigt, er man ude om det og med det kørsel det lyder til at du har, så er det slet ikke sikkert du skal igennem det. Jeg har haft 640´ere, 660´ere 450´ere, 525´ere m.m og har ikke på noget tidspunkt skulle skrue i motor. De blev brugt til både transport i byen og til sjov.
    En anden ting man skal huske. Bruger men en to takter til arbejde, så kan ens kollegaer ikke lide en, da man lugter af brændt olie smiley


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #12   16. jan 2017 jamen det er jo det altså jeg er stort set klar på alle salg maskiner får mit a2 kort nu her så skal bare have nåde fedt og køre på her til foråret altså har en del maskiner jeg vil bytte ellers får jeg et dejligt stort beløb her til marts så skal bare have fundet nåde lækkert til a2 kort hmm men om det er 2 eller 4 takts er sådan set næsten lige meget så længe det en motard så jeg kan køre lidt off road i ny og næ smiley

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #13   17. jan 2017 nogen der ved hvad det ville koste og få en exc 250 indregistret

  • #14   18. jan 2017 årgang?

  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 19
    #15   18. jan 2017 De nye modeller

  • #16   18. jan 2017 dvs 2015-2017?
    alt fra 40-60k i afgift


  • #17   18. jan 2017 Mate, du er nød til at forstå at når man køber en KTM/Husaberg/Husq betaler man for den ekstra kvalitet de andre mærker ikke tilbyder. Ingen af modellerne er billige at købe og holde gang i. Især ikke når man bor i Danmark.

    Vil tro du hvertfal skal af med 30.000 i afgift, for en 2008 250 exc. Det bliver kun dyrere jo nyere den er.


Kommentér på:
KTM EXC 125

Annonce