{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.425 visninger | Oprettet:

mc kultur {{forumTopicSubject}}

hvad er der blevet af den gode gamle mc kultur hvor alle men en mc var velkommen lige meget hvad de kørte på?

syntes mange folk er blevet meget arrogante vis folk ikke lige køre på det samme mærke som dem eller vis folk kom på en cykel der ikke lige kom fra Japan eller Italien.

det trist det er blevet sådan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc kultur
  • #1   9. feb 2016 Forstår ikke helt hvad du mener. Kan du ikke give et par eksempler?

• #2   9. feb 2016 jamen mange har den holdning at vis de køre suzuki er honda noget lort osv og har du en kina cykel er du sku helt gal på den

• #3   9. feb 2016 Oplever jeg heldigvis ikke når jeg møder andre.

Tager du ikke fejl af godmodigt drilleri på sociale medier?

• #4   9. feb 2016 Man må da godt drille lidt.

Internettet er en ting, men jeg har sgu aldrig oplevet der var nogen der gav mig lort for min cykel i virkeligheden.

Men jeg kører jo også Yamaha smiley

• #5   9. feb 2016 jeg mener også der er forskel på mcg og ude på vejen. har aldrig hørt det på gaden, medmindre det er fra folk man kender smiley

• #6   9. feb 2016 muligvis det er drilleri men syntes når man læser i forums at nogen bliver jo helt syge vis de høre om en kina mc og lign.

• #7   9. feb 2016 Folk går jo nogen gange helt amok herinde, spydige kommentare er der nok af. Sådan er tonen nu engang på internettet. Det kan godt være man føler sig ramt, men når man ser at det er gamle mænd på 64 der opfører sig som en flok teenage drenge på Scootergalleriet, så er den eneste rigtige reaktion et lille smil på læben og måske endda lidt medlidenhed smiley

• #8   9. feb 2016 det har du ret i men skal da lige love for at folk køre hate på cykler fra Kina og Korea smiley

• #9   9. feb 2016 Nogen gange taler de gamle nisser jo også af erfaring smiley

• #10   9. feb 2016 Tror du tager det for seriøst. Vi driller hinanden, når vi siger bøsser kører Honda. Dem som kører italiensk, kører på en pose skruer osv. Vi elsker alle hinanden lige meget om det er ræs, chopper, offroad osv smiley

• #11   9. feb 2016 ja men syntes det er lidt sjovt at folk der tit og ofte aldrig har ejet sådan en cykel køre meget hård hate på dem fra kina og korea smiley

• #13   9. feb 2016 ja men regal raptor vis du holder dem som var det en cykel til 80,000kr holder de altså også okay

og en del harley stumper bliver jo lavet i kina smiley

• #14   9. feb 2016 Du er 22 år og spørger hvor kulturen blev af?

• #15   9. feb 2016 At man skriver, at Kinacykler er noget bras har jo intet med ejeren at gøre.

Hvis du mener, at man skal rose alle cykelmærker, har du efter min mening misforstået formålet med et site som MCG.

Hvis en ny MCist spørger om det er en god ide at starte på en Sjingsjang, kan man da ikke være bekendt at svare: Gør du bare det. Det skal du nok blive glad for. Vel?

• #17   9. feb 2016 #14 ja men er opvokset i det miljø
    #15 siger ikke man skal rose alle mærker ser bare tit folk afviser en cykel fordi den evt. kommer fra kina. eller har en meget fjendtlig indstilling i forrummet
    #16 jamen sådan er det jo med alle mærker mange af delene er lavet i enten kina eller Taiwan

• #18   9. feb 2016 Så dit spørgsmål, Jonas, er i virkeligheden: Hvorfor skriver folk dårligt om kinesiske motorcykler.

MC kultur er meget mere end holdning til kinesiske cykler.

Der kommer et par stykker på kinesercykler på Langelinie, og jeg kan forsikre dig for, at de er lige så stor en del af fællesskabet som ham på en Busa....

• #20   9. feb 2016 Sådan har det da altid været.

• #21   9. feb 2016 Det er noget vrøvl, at kinesercykler afvises fordi de er kinesercykler.
    Jeg har ikke set en eneste cykel blive afvist, hvis beskrivelse og billeder opfylder kriterierne.

• #22   9. feb 2016 Det vigtigste er sgu bare at være glad for at køre på to hjul. http://www.benelli.com/eng/default.aspx Glæder mig fandme til at Benelli kommer til Danmark i løbet af året. Kiggede på dem til showet i Herning sidste weekend og de ser virkelig spændende ud. Desværre kommer den nye Leoncino først til efteråret! Den ser virkelig sprød ud!

profilbillede
  • #23   9. feb 2016 Superfed!

• #24   9. feb 2016 #21: Præcis. De afvises ikke fordi de er kinesiske.
    Det er fordi det ikke er rigtige motorcykler når det kommer til stykket smiley

• #25   9. feb 2016 Det er da også noget mærkelig noget at købe en billig skæv kiniser. Føj for en ske fuld. De burde faktisk ind på scootergalleri smiley go aften!

• #26   9. feb 2016 I øvrigt er alle dem der kører Suzuki ret glade for de kinesiske motorcykler der er kommet til landet. For nu har de endelig fået nogen de kan se ned på smiley

• #28   9. feb 2016 lige med kineser koreaner cykler osv, har jeg selv haft en geely og hold nu op en bunke skrammel. undersiden af tanken er ikke engang malet! alt ruster og køre egentlig bare ikke særlig godt smiley
    de tidlige hyosung'er har der også været meget bøvl med.

prisen er selvfølgelig også billigere, men kvaliteten følger som regel prisen.

jeg ville aldrig eje sådan en selv, men jeg har intet imod andre er glade for dem. Mødte jeg en på vejen ville jeg hilse som på alle andre cykler smiley

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #29   9. feb 2016 Slet ikke det jeg oplever, det sker da at der er en der ikke hilser, men så tænker jeg "han så mig nok ikke".
    Nåe ja så er der dem på HD og de der hvide med reklamer de er ikke for gode til at hilse.

• #31   9. feb 2016 og husk nu selvom det meste er lavet i Kina, kan der være væsentlig forskel på kvaliten, fra den ene eller anden ende af samme fabrik smiley
    se fx. bremseskiver, nogle billige kineser skiver passer perfekt og fungerer upåklageligt, mens andre ikke passer, knækker eller krøller sig sammen smiley
    de billige stumper har formodentlig ingen kvalitetskontrol, og det gør de kan skrue prisen længere ned end dem som har kvalitetskontrol.

• #33   9. feb 2016 #32 det lyder som om du taler af erfaring smiley

• #34   9. feb 2016 #32: præcis. Man kan ikke køre trillebør med kun en hånd smiley
    (den vittighed var også kendt dengang jeg startede med at køre i klub for 18 år siden. Så intet er ændret på det punkt)

• #35   9. feb 2016 Mistede engang mit kørekort. Så måtte jeg tilbage på scooteren for en stund. På tur hjem fra job var der satme en der smed en banan ud ad sideruden, bevist for at ramme mig lige i smasken. Jeg husker stadig denne dag som var det Igår! Jeg føler virkelig med jer der køre kiniser knallerter.

• #37   9. feb 2016 Det er nemlig digital voksenmobning. Man skulle fanme lave en Facebook gruppe.. eller noget.

• #40   9. feb 2016 TS ... joh .. DA jeg var knægt, gjorde man grin med dem som kørte MZ´er . Var der noget galt med MZ .. næhh.. Ikke ud over at den ikke kunne de samme som mange af de andre MC´ere, Kina´erne !!: Tjaa.. Det er vel svært at påstå at de er på højde i kvalitet F.eks Japanerne .. Måske kommer de det en dag .. måske !!

Men hvis du syntes du bliver moppet, så vær glad for at du ikke dyrker motorsport .. Jeg har kørt motocross meste af mit liv der er det alm kendt at :

Man er for dum hvis man kører KTM; de brækker sig hele tiden og er lavet af Indere som burde holde sig til Hårcreme, Yamaha er for fimse gutter, Suzuki kan ikke trække skindet at en budding og var på mode sidst for 20 år siden. Honda´en er SÅ sløv at det var bedre at blive hjemme og prøve at fixe dens elendige affjedring osv osv .. TOP grineren ... DET er kulturen, vi har det skide sjovt, og hjælper altid hinanden hvis der er brug for det

• #41   9. feb 2016 #40: Ironien i at mobbe MZ'erne er så, at Suzuki først vandt racerløb efter de havde kopieret en MZ

• #42   9. feb 2016 Hej Jonas
    Nu skal du ikke lade dig påvirke alt for meget, for det er det nemlig ikke værd. Der er altid, og har altid været motorcyklister, der synes at "deres" er det bedste, og stort set alt andet er noget lort.
    Det er ikke dem du skal diskutere med, du skal heller ikke lade dem påvirke dig, vend ryggen til dem, og find nogen af de mindst 90 % glade, rare og tolerante motorcyklister at dele din interesse med.
    Hvis det har to hjul og en MC-nummerplade, så er det en MC, og så er det da i orden, uanset mærke og pris.

Lad ikke de gamle sure røvhuller ( er selv 61) vinde smiley

Glæder mig til en gang at møde dig derude smiley

• #43   9. feb 2016 Jeg fatter simpelthen ikke hvad du vil Jonas......

• #44   9. feb 2016 Jonas: Ej helt ærligt, blev du mobbet hos de lokale mc rødder fordi du kom trillende op foran klubhuset på din Suki Mopet?........ smiley

Just kidding! Jeg har heller ikke oplevet det som du siger, jeg kører ingen giga maskine selv, blot en zx6r, så en "blød" mellemting............Jeg hører dog nok selv til dem der stiller spørgsmålstegn ved hvorvidt man kan kalde en 125ccm for en "motorcykel", imo er det en glorificeret knallert som er super sjov på en bane, men som INTET har at gøre på motorvejen! 2 gange sidste sommer oplevede jeg at støde på en gut på motorvejen mellem Odense og Nyborg på en 125`er og begge gange var dyret jo nær omkommet da han forsøgte at overhale en lastbil - alene den lidt kraftige modvind gjorde at han dårligt kunne slæbe den op på tre cifre på Speedo...........Men jeg bebrejder ikke dem der køber dem, kan godt forstå de helt unge gutter der gerne vil prøve en Mc og som grundet de idiotiske Mc kørekorts regler ikke har andre valg! Det der skulle gøre vejene mere sikre, udsætter unge mennesker for unødige risici når de sætter sig op på noget som man kalder en mc, men som er en stor knallert der slet ikke har det effekt overskud som kræves for at kunne køre bare nogenlunde sikkert!

• #45   9. feb 2016 Jeg har endnu aldrig mødt en biker, som ikke blev glad og euforisk når jeg har spurgt ind til hans mc.. smiley
    Eller mødt en som ikke "hilste" på vejene..
    Tror at du tænker for meget på keyboardkrigerne på internettet

• #46   9. feb 2016 Det er med motorcykler som med så meget andet. Folk kan sige hvad de vil, men hvis du virkelig selv, inderst inde, syntes din kineser mc er det fedeste.... så vær da halv - hvis ikke helt ligeglad med andres mening. Nogle mener også en gs500e er røv syg, men jeg er sygt glad for min, så skid hul i det.

• #47   9. feb 2016 #43 nej brian s vi har diskuteret før og der meget du ikke forstår men du har din mening og jeg har min. smiley

• #48   9. feb 2016 Har ikke noget mod kineser, har selv et par jeg roder med, da de er billige i anskaffelse, men kvaliteten er møg, dermed ikke sagt at de ikke kan køre, og køre godt.

Eksempelv min egen Konced fra 2008, alt jern er fuldstændig rustet, og aluminium er irret. Gået 8000km.

Min Suzuki GS500E fra 1994, altså 20 år gammel med 33000km på bagen, minimal rust, ingen ir, ikke engang udstødningen var rusten.

• #49   9. feb 2016 jamen deres chrom er lort men motoren køre nu udmærket bare den bliver passet

• #50   9. feb 2016 Måske. Man ser sjældent en kineser der har gået mere end 5 - 10 tusinde.

• #51   9. feb 2016 der en her inde der har en lifan der vist har kørt snart 100,000 og det er eftersigende på samme motor

• #52   10. feb 2016 #47 ... Altså man må da give Bria lidt ret ! .. Jeg er heller ikke helt klar over hvad vil ha´??
    MC kulturen er ikke meget anderledes mht. hvad folk mener om hinandens cykler .. For år tilbage var en 2 cyl Suzuki 450, noget af det mest nederen køreskole MC man kunne finde .. Ny er en blevet eftertragtet for at lave en Café bike af !! ... Må man ikke mobbe den !?!? .. joh !! .. Den er sgu da SADIG lige så sløv som dengang den kom frem ..

En Lifan .. tjoo .. Bare man ikke kører over 90, regner med at alt crom ruster på et ½ år, og at delene er langt fra samme kvalitet som mange andre 2½´ere .. Men hvis jeg kan ha det sjovt med at køre på en gammel Honda CG 125, for at være på tværs, så kan du vel også køre på en Lifan !!

Men hvis du mener at den skal ha samme respekt som den nye R1´er .. så kommer du nok til at sidde hér og være skuffet læææænge

• #53   10. feb 2016 For fanden da Jonas... Vi er jo mænd!!

Tror du forveksler MC kultur med noget kvinde agtigt, Hvor man ALDRIG siger sin mening. for gør man det er man EVIG uvenner..

Vi skal ikke "please" hinanden.. Vi skal være ærlige. Ved godt at man ikke kan være det 100% (familie,børn,kone,kæreste osv er emner som kræver stort personligt kendskab før man ytre sig) .... Men når det drejer sig og latterlige døde ting... Biler ,motorcykler,påklædning,musik,hvor man bor osv osv. så er man sgu ikke en kammerat ved at lyve...
    Man kan SAGTENS være bedste ven med en person som synes man bor af helvede til, har en skod mc, kun overgået af den jammerkasse af bil som holder i verdens mest usle garage.... Kammerater kan lide hinanden, ikke nødvendigvis hinandens prioriteter...

Jeg kan sagtens finde på at købe noget som alle fraråder, og som alle har tænkt sig at mobbe mig med.... Og mobberiet holder jo ikke op når jeg skiller af med det igen. Det er for life smiley

Det er jo præcis på dette punkt vi adskiller os fra kvinder..............

Du er da en mand ikk ?? smiley

• #54   10. feb 2016 generelt når man har brug for at nedgøre andre og deres ting, hænger det sammen med dårligt selvværd.
    Dermed ikke sagt at der ikke er foreskel på kvalitet samt at folk har forskellige behov og krav til deres cykler.
    Det er fint at have en debat om.
    Heldigvis møder man jo næsten kun flinke bikere, ude på vejen.

• #55   10. feb 2016 Hvis man HIGER efter anderkendelse fra andre, er man som regel selv på vej ned af bakke .. Der er vist også stor forskel på mobning mellem venner og bekendte, og ondskabsfuld nedgørelse ..

At gøre sig selv til "offer", har nu heller aldrig skabt meget respekt nogen steder.

Hvis man fixer sine egne ting med stolthed, og behandler andre som man gerne selv vil behandles, så går det nok alt sammen ... smiley Vi plejer da at passe meget godt på hinanden er i Mc verdenen , gør vi ikke ???

• #56   10. feb 2016 #44
    Det kan godt have været mig, da jeg et fåtal gange har forsøgt mig med motorvejen når jeg har skullet fra Odense til min kærestes familie i Vejen. smiley
    Af en eller anden årsag har de kun givet maskinen 8 hk i stedet for de 15 den må og så gearet den ret lavt, så jeg har skullet finde en lastbil at ligge bag ved, hvis jeg har taget motorvejen.

Anyway, min motorcykel er jo blot en forvokset knallert og jeg forstår da godt at mange bliver forvirret over om det er en småtunet 45'er eller om det rent faktisk er en motorcykel.
    Når jeg dog snakker med dem der har motorcykel plejer de dog ikke at afvise mig fra fællesskabet, men mere have lidt sympati med den lille størrelse, når jeg vælger at køre fra Odense til Esbjerg og tilbage igen samme dag med kæresten bagpå. smiley

• #57   10. feb 2016 #54

Claus du misser pointen her...

Når man på et åbent fora som dette diskuterer alt hvad vores hobby ( og liv) indebærer.. Godt som skidt. Så vil der altid være en bruger der pt ejer det som bliver "nedgjort" ...

Synes du vi skal skamrose alt , og bare være lalleglade ??
    I så fald vil jeg ikke søge råd her længere smiley

Det er begrebet "nedgjort" vi bør kigge nærmere på... Folk der kommenterer på en tråd hvor noget omtales mindre positivt med " jeg har aldrig haft problemer med min" skal ikke føle sig nedgjort af kommentarer fra brugere med en anden erfaring...
    Og forvent ærlige svar fra ærlige folk når du spørger... Hver gang man hører noget uønsket behøver det ikke komme fra en person med dårligt selvværd. Det kunne komme fra en hjælpsom ærlig medbiker. Der i bund og grund blot ønsker at informerer de uvidende om de erfaringer vedkommende har gjort....

Som side bemærkning, så bliver vi aldrig rigtige venner hvis du skamroser mine ting uden at mene det..... Jeg dømmer dig ikke som ustabil, usikker eller misundelig hvis du fortæller mig at min mc har den grimmeste lakering du nogensinde har set.. Men finder hurtigt en pilsner til dig som tak for din ærlighed ( og du må stadig godt få en tur selvom du synes den er grim... kan finde en hjelm med mørkt visir hvis du ikke vil genkendes på noget så afskyeligt.... jeg bruger den selv når jeg kører Lifan smiley )

Mvh Brian

• #59   10. feb 2016 Søger man på google efter "chinese chopper" og vælger billeder .....

profilbillede
  • #60   10. feb 2016 jonas en lifan og så 100,000 det må være rygter.hvad kører du selv på.

• #62   10. feb 2016 Når jeg engang snart får taget mig sammen men mig gamle Honda CG´er. SÅ bliver den flowet, keramik behandlet top, fjernet vægt, og en speciel racer potte ( en gammel potte fra en CB 550´er ) .. Målet er at den skal HELT op og peake på måske 14 heste, med en topfart på 120 .. Hvis nu solen skinner RIGTIG længe, tager helt ind til Roskilde havn en dag, og forsøger at lave en brænder ..

Hvis der er nogen der griner derinde, får jeg deres navn og adresse, så jeg kan komme hjem og snakke med deres familier om mobning og generel almen god opførsel !!

• #63   10. feb 2016 Jeg ser hvad du mener. - På den anden side anser jeg mig selv som været vokset fra den slags sandkassemobning. " Øv- bøv, du har en rød gummibil, og min er bare blå.." --
    - Jeg høre da en masse for min Chopper og de farver jeg har valgt, men rager det mig noget ??? - Nogen skal ha´ en raket inden de finder ud af at der er noget der er sjovere, nogen skal ha´ noget at skrue på, inden de bliver trætte af det, nogen skal have noget stort, inden de finder ud af at det ikke passer....
    - Men alle har vi en lidenskab for de 2 hjul, hvilket jo bare er det primære.. Om det er det ene mærke eller det andet, er vel en pigeting. Nogle af os har interesse i en stilart, som andre synes er kedelig. - Men vi mødes jo i samme forum.... - Glem alt det tøzefnidder omkring mærker og stil arter. Kør på det du har det fedest med. - Længere er den reelt ikke.

• #64   10. feb 2016 Jeg kan nu godt følge ham, jeg var kørt til fyens MC festival på min game BSA, og fandt en plads til villaen. Gud fader bevares, det var Suzihaksiklub Københavns "plads". de kunne dog ikke fremvise et skøde.

• #65   10. feb 2016 Alt drilleri eller "hateri" der foregår på nettet er nemt, fordi man ikke står til ansvar for sine ord. Ikke som man ville gøre i virkeligheden (; som tidligere er der en der gav et eksempel med bøsser kører Honda og Italiensk er en pose skruer, så kunne jeg også føle mig ramt, men det ville jo ikke være henvendt til mig som person (;
    Hold fast i den kultur du møder på gaden og ikke på nettet (; det er der livet og oplevelserne hører til også (;

• #66   10. feb 2016 Jeg må helt ærligt sige at jeg langt hen ad vejen er enig med Brian S! Tror der er ALT for mange herinde der tager hygge drilleri for alvorligt!

Ja gu fanden ville der falde en kommentar til dig Dennis K, hvis du var min kammerat og du kom "gående" med den bette metalstang med et hjul i hver ende, mellem dine ben - Det ser jo, som du iøvrigt selv er inde på, lidt komisk ud! MEn derfor synes jeg ikke at det er mindre fedt at du skider hul i det og gør som du har løst til!

Tror virkelig at det er to områder man skal skille ad: Fordi der falder en kommentar(nogle vil kalde det mobning, det synes jeg er en grov overdrivelse), behøver man ikke synes mindre om personen eller det vedkommdne gør, måske tværtimod!

Vi skal passe på at der ikke går kællinge klub i den, hvor alle de små fruentrimmere med diller her på MCG, sidder i hver sit hjørne og føler sig trådt på!

Ja, jeg vil til hver en tid komme med en joke omkring en voksen mand på en 125cmm`er, ude på motorvejen! Hvorfor!? Fordi det ser hylende morsomt ud og fordi der bare er så meget ironi indbygget i at man kalder sin knallert for en motorcykel!

Iøvrigt fandt jeg denne definition på mobning: "Mobning er et forsøg på at skade en anden person og udelukke denne person fra fællesskabet"

At påstå det er dette folk har i sinde, fordi de tager lidt gas på en anden person, det synes jeg er en kraftig overreaktion!

• #67   10. feb 2016 hehe Dennis , dig gad jeg da godt hilse på, på vores mcére , Respekt:

Lad være med at tage hinanden så alvorlig , jeg har selv en Velo..
    Den kører godt nok ikke , så derfor har folk aldrig grint af mig..:-D

men ellers har jeg jo også en CBR 1000F i baghånden hvis det skulle være.
    Og det er jo en Honda , selvom jeg ikke er Bøsse, men sådan er der jo så meget..:-D

• #68   10. feb 2016 Brian jeg kan ikke li din lakering !!! Hvornår gir du den pilsner ??.......................................................................................................

Hvad farve har din mc egentligt ?? smiley

• #69   10. feb 2016 Det kan jeg heller ikke Michael.... Hvis du tager spraydåser med så køber jeg øl smiley

• #70   10. feb 2016 Du kunne jo også "hate" min så kunne jeg også gi en øl smiley

• #71   10. feb 2016 Jeg synes det er så fedt at vi alle har hver vores motorcykel (: fordi man ser så mange unikke og aldeles vidunderlige maskiner på vejene og alle maskiner har deres egen personlighed (: det synes jeg er enormt fedt (: specielt når ens fordomme om ejer og motorcykel ikke passer sammen, altså; når ejer er til en type motorcykel man slet ikke tænkte ville være den (;
    Og så glæder jeg mig til at vi alle skal ud og køre lige om lidt (; det er heldigvis årets korteste måned (;

• #72   10. feb 2016 Hold da fest! Er lige blevet vækket af kæresten i færd med at lave pølser. Det var godt nok et langt emne smiley

• #73   10. feb 2016 Når man ser en voksen mand på en lille kineser chopper, så minder det lidt for mig om en voksen mand med en rusten forcromet rektal piercing.

• #75   11. feb 2016 Jeg kører både Honda og MZ, hvis folk smiler af min spjætter er jeg sku kold i et vist sted. Den er sjov at køre og nem at vedligeholde og giver mig en vis køreglæde - så jeg skider på hvad andre mener om den.

• #76   11. feb 2016 I alle de år hvor jeg kørte MZ 250 oplevede jeg meget lidt hån... Det kommer måske af alle de KM jeg kørte på den. At kalde en MZ 250 "Sjov" er nok lige i overkanten... Den er ubekvem som bare helvede, men kan nærmest ikke slås ihjel... Den kan repareres med et bøjet søm og et stykke hæfteplaster.

Jin-lun er formodentlig den eneste motorcykel der får en MZ til at fremstå som et frådende vilddyr

• #77   11. feb 2016 Folk der kører honda er bøsser.
    Fuck, jeg er blevet taget i røven af min exkone. Børnebidrag i 12 år til min søn
    Sucks smiley .
    Nå, men jeg kører stadig honda, og hilser kun på andre bøsserøve med samme mærke, pisser gerne op ad en suzuki og giver fingeren til alle de højrøvede bmw og harley ejere med alt for mange penge og alt for lidt hår. Ducati er for homoer, yamaha er for drengerøve med hang til s/m i læderoutfit osv. Skulle jeg møde en biker på en maxiscooter, så åbner jeg visiret og råber drillende til ham, at han skal fise ind på cykelstien. Jeg hader alle kawasaki ejere og motoguzzi burde have lavet havetraktorer. Get the point? smiley
    Og skal vi så for dæken da ikke snart på vejen igen, så vi kan få luftet cyklen og ventrehånden ? Ses derude, tøzer

• #79   11. feb 2016 Og det bliver SÅ godt .................... Satans der er 29 dg i Februar !!

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #80   12. feb 2016 Nu har jeg efterhånden været til en del fællesture, træf, på vejen osv osv. og jeg har til gengæld oplevet det stik modsatte smiley Lidt eksempler, til et træf kom der en flok unge, nok nogle dem der holdte træffet kendte, på 10 honda melody, alle synes det var alt for fedt. Blev engang inviteret til harley træf på..... tror det var bornholm af en kvindelig MCist jeg snakkede med, køre selv Yamaha Fazer smiley
    derudover ingen sådan sure miner, kun lidt drillerier hist og der men det er også hyggeligt smiley

Så må vinteren godt snart slippe sit tag så de 2 hjul kan dreje igen ! Ses på de snoede veje !

• #81   12. feb 2016 Når jeg siger jeg kører Geely, så får man sommetider det blik der siger: Åh den stakkel.
    Men når jeg så siger jeg har været ude at køre i dag i - skal vi sige 5 graders frost, så kigger de godt nok lidt. De holder nemlig selv stille i vinterhi.
    Siger jeg jeg kører KTK 1190, så nikker de anerkendende. Jamen, jeg er jo stadig den samme Matthias.
    At "dømme" folk ud fra den cykel de kører på, er tåbeligt.

• #82   12. feb 2016 heller se sin søster på et horehus end sin bror på en honda.... smiley

• #83   12. feb 2016 Jeg har set hende! Hvem er din bror? Måske har jeg også set ham - sammen med din søster smiley

• #84   12. feb 2016 #82: Fordi søsteren kan du nå at se...

• #85   12. feb 2016 KIM O.....

du kan bare ikke kende min bror med tøj på.... smiley

• Jesper P
    Jesper P Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #86   16. feb 2016 Tror du trænger til at komme ud i den virkelige verden, i stedet for at sidde der bag skræmen

• #87   17. feb 2016 skræmen smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
mc kultur

Annonce