{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

kan nogle anbefale lisbeth.dk som mc kørekort? {{forumTopicSubject}}

har hørt meget dårlig og meget godt om lisbeth men ved ikke hva jeg skal gøre omkring dette, det koster ca 5300kr at tage kørekortet, 7300 med det hele. håber for gudskyld ikke at jeg får en dårlig oplevelse

nogle der har taget der og kan forklare deres oplevelse? ikke deres venner men deres egen oplevelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan nogle anbefale lisbeth.dk som mc kørekort?
  • Dan L
    Dan L Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   2. mar 2016 Jeg er igang hos dem nu. Har ikke noget dårligt at sige.
    Kompetente folk og cyklerne er fine.

• #2   2. mar 2016 tak skal du have, læser nemlig kun dårligt om dem , angående extra timer de sætter på uden grund, skælder ud, demotivere folk, forklare ikke hvordan man skal gøre de forskellige ting eller orientere sig, og alt foregår på en pc hvilket er ulovligt, men hvis du har gode erfaringer med dem indtil videre er det jo godt .)

• #3   2. mar 2016 Har personligt IKKE taget kort der. Men virkede ikke som stedet for mig at tage mit MC og trailer kort da jeg tog det for 1-2 år siden. Det virkede lidt for billigt og det der med bare at sidde foran en computer siger mig ikke en skid som undervisning... Desuden skulle jeg helt til kolding for at få undervisning og kører og uden bil så er det bare op af bakke,

• #4   2. mar 2016 Jeg tog mit MC kort ved Lisbeth i Kolding sidste år. Har KUN posetive ting at sige, utrolig flinke kørelære, lækre motorcykler og okay tøj man kan låne hvis det er smiley
    Betale selv 5300 for hele kortet.
    Det meste foregår dog på PC hvor du læser dit teori, og bagefter kommer du ind i et andet lokale hvor der sidder en kørelære også tager i nogen teori prøver sammen med ham/hende :)!

• #5   2. mar 2016 Søren Ryge, det ville personligt kører mig død, den slags undervisning :). Vil hellere have en lærer der er aktiv end bare at smide mig foran en computer og glo på slides smiley

• #6   2. mar 2016 Må alt teorien ikke forgå på pc ?

• #7   2. mar 2016 Danger Dane ja sådan er det jo nogen som har det smiley Sådan var det da jeg tog kørekort til bil, det fungerede også pisse godt, så jeg var selv lidt skeptisk da jeg startede ved Lisbeth smiley

• #8   2. mar 2016 Tog også kortet ved Lisbeth sidte år. 5300 kr med alt.
    Var godt tilfreds og flinke/sjove kørerlærere.

Nye mc'er og tøj til låns.

• #9   2. mar 2016 Jeg tog kort ved lisbeth i Odense. Som såden var det fint nok, fine mc og kompetente lærere - Eneste problem var at læreren vi havde, ikke havde styr på ngoet som helst, glemte at stemple, skrive, sende ind samt informere om det ene og andet! Så det handlede for mig mere personligt om en kørelærer, der helt sikkert var fagligt dygtig, men distræt, glemsom og sjusket!

Ville jeg anbefale dem, ja det vil jeg, fordi de er væsentligt billigere end så mange andre - Man skal bare selv sørge for at spørge ind og følge op på tingene! De fejl jeg beskriver, er slet, slet ikke nok til at jeg vil anbefale nogen at gå til en evt. konkurrent og betale 10-12k for mc kortet.

• #10   3. mar 2016 Mikkel N, nu skulle jeg så kun give 1000 mere i forhold til Lisbeth ved ham jeg tog MC kort ved.

• #11   3. mar 2016 Danger Dane, jamen det er da dejligt, eller det ved jeg ikke om det er, det er 1000kr. spildt i mine øjne - Men at du er tilfreds er jo det vigtigste! smiley

• #12   4. mar 2016 Mikkel N, synes så selv det er 1000 kr givet godt ud for ham jeg tog kortet ved gjorde 100% et bedre arbejde og gav en bedre oplevelse end at jeg havde fået ud af det ved Lisbeth idet at jeg hader at skulle sidde foran en computer uden lærer og bare klikke slides.

Endvidere skulle jeg så pendle frem og tilbage til kolding for undervisning hvorimod at jeg i Fredericia kunne cykle derud og kom til at kører i en by jeg kender ;). Så all in all synes jeg bestemt de 1000 kr extra har været givet godt ud.

• #13   6. mar 2016 Det vigtigste er at du er tilfreds smiley

• #14   7. mar 2016 kan se jeg skal af med 5300+ stempel og køreprøve, så ca 6300. derudover skal jeg ha lægeerklæring og førstehjælps kursus, så alt i alt 7300 kroner for det hele,

så er der self transporten, så håber skam at jeg kan finde en at køre med til den tid smiley men ihvertfald, har bestilt tid til d 23 marts så håber på et godt forløb. og mange tak til alle

• #15   7. mar 2016 Er ret sikker på vi kun gav 500 for stemplet, og det skulle man kun betale igen hvis man dumpede i teori prøven.

Hvis du allerede har kørekort så skal du ikke have førstehjælp igen.

• #16   8. mar 2016 Stempelmærket er 600kr i dag

Kommentér på:
kan nogle anbefale lisbeth.dk som mc kørekort?

Annonce