1.311 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Suzuki SV650 årg 2011 olie og kædekit? Suzuki SV650 årg 2011 olie og kædekit?

Hej alle,

Det er første gang jeg skal have en motorcykel til service så er meget blank på dette punkt smiley

Hvordan finder jeg ud af hvad olie jeg skal købe til den?

Hvor længe kører man typisk før man skifter kæde?

Det er en privat der servicerer den for mig og skal derfor selv købe olie og eventuelle dele ind.

Håber en venlig sjæl kan hjælpe,

God dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki SV650 årg 2011 olie og kædekit?
  • #1   2. mar 2016 prøv at google det.

• #2   2. mar 2016 Gå ind på www.louis.de og klik på "mein bike" i toppen. SÅ kan du vælge din MC ud fra en liste, og se en del serviceoplysninger om den. Inkl hvilken olie og mængde.
    Et kædekit holder 10-30.000km alt efter kvaliteten af kæden, og hvor god man har været til at smøre den.

• #3   2. mar 2016 Tsvansen sælger castrol 10-40 4l til mc for 250,- det syntes jeg er billigt nok.
    derefter smutter du ned til den lokale mc pusher og køber et olie filter til din mc (nemt men den lidt dyre løsning) derefter er du klar til et lille olie service.
    ang. kæde så kommer det an på hvordan den er blevet vedligeholdt gennem tiden. men en 20-30000 er ikke helt forkert hvis du husker at smøre den.

Mvh

• #4   2. mar 2016 Thansen's Putoline 10w40 semi syntetisk bruger jeg på min sv650 og husk når i skifter olie og filter også at skifte den alu pakning til bundproppen. Koster en flad 20 hos MC forhandler (thansen har dem ikke) str hedder 1.25 *12

Kommentér på:
Suzuki SV650 årg 2011 olie og kædekit?

Annonce