{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.446 visninger | Oprettet:

Daugaard
Daugaard
Tilmeldt:
23. feb 2009
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 63

Restaurering af karburatorer - ultralyd, sodablæsning eller kemi? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er i gang med, at restaurerer en Honda CB 400 Four fra 1976. Jeg skal til at i gang med karburatorerne. Der sidder så meget skidt i kroge og hjørner, som ikke er tilgængeligt at fjerne med knofedt.

Mit spørgsmål er så, hvilken er disse tre metoder jeg skal bruge til at rense mine karburatorer og få dem til at se nye ud:

1. Ultralyd - kan man bare købe en billig ultralydsrenser?

2. Sodablæsning af karburatorerne med en 2,5 hk karburator som kan yde op til 10 bar?

3. Kemikalsk bad hvor alt dette skidt kan ligge for at opløse - hvad skulle man i så fald bruge?

Karburatorerne er ikke rustne, de er bare irede indeni og ligner noget, som kunne stoppe nåleventilen og alle andre dyser.
Tænker også, at det kunne være endnu bedre, at kombinerer f.eks. ultralyd med en af de to andre muligheder? Hvad tænker i MC-restaureringsentusiaster?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Restaurering af karburatorer - ultralyd, sodablæsning eller kemi?
Kommentér på:
Restaurering af karburatorer - ultralyd, sodablæsning eller kemi?

Annonce