{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Vurdering af Drag Star {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens,

Da kærestens morfar desværre er gået bort, og tabte kampen til kræften har han efterladt sig sin Drag Star som jeg har lovet familien at se om jeg kan sælge for dem.

Synes den er lidt svær at prissætte, standen vil jeg sige er middel stand, han har ikke været verdens bedste til at vedligeholde, og siden han blev syg har den bare stået, så den har lidt små pletter.. forventer at jeg kan give den en kraftig vask og strygning så står den flot igen, den kører dog fantastisk selvom den er en større cykel.

Info:
Drag Star 1100 Classic
Første indreg. 01-04-2009
Km. 22.xxx
monteret med tasker, vindskærm, styrtbøjle osv. fra forhandleren til DKK 20.000,-

Hvis jeg kigger på markedet rundt på nettet, ville jeg mene at sådan en burde gå for omkring DKK 85.000,- men ud fra den originale faktura har den kostet DKK 120.000,- uden ekstra udstyr. Så tænker umiddelbart at prisforskellen op til en ny er ret lille.

Hvad tænker i? Og hvad ville i selv give for sådan en hvis i skulle købe?

/Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Drag Star
  • #1   4. apr 2016 Jeg har selv haft en og er den i virkelig god stand kan en forhandler nok sælge den brugt for 70-75.000 kr.

    Brugtpriserne er sky high, men de cykler bliver heller ikke solgt. Jeg har set annoncer på de her maskiner der er mere end 4 år gamle, stadig uændret pris.

    Jeg vil tro at en forhandler kan give dig 40 cash, og sælger du den privat max 60. Du siger selv den er i middel stand og de XVS'ere har mange sygdomme, så det er en køber oftest obs på. Starter kobling er noget der går istykker på dem og dyrt at lave. Samt den åbne kardan aksel kan være gnavet i pga konstruktionen er åben.

    God fornøjelse med salget


  • #2   4. apr 2016 Hej Kjøller,

    Du er lidt ved siden af på vurderingen smiley

    Har netop snakket med Bruun-Larsen hvor den er købt fra ny i 2009. De vil give 65-70.000,- for den hvis de skal købe den ind i ren handel.

    Så jeg tænker at en pris på privat markedet på 75.000,- ikke er helt ved siden af.

    /Kasper


  • #3   4. apr 2016 en 2007 står til 120k med de samme km , men er jo heller ikke solgt , synes umiddelbart det lyder som en god pris med 70 k , og så ingen bøvl med salg

  • #4   4. apr 2016 Til 65-70 k havde jeg skudt den af uden at blinke.. Den er 7 år nu og bliver kun ældre hver dag.. Sæt den til salg for 75 og gi det 14 dg. Ellers afsted

Kommentér på:
Vurdering af Drag Star

Annonce