Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Artikel om MC ulykker
  • #1   28. dec 2006 temmelig useriøst så at have en dragstar på billedet... tror ikke lige at det er en 650 chopper som er dem der er flest af som kører galt. mon ikke vi er over i noget cbr eller den slags

• #2   28. dec 2006 Hvis man ser på antallet af indregistreret motorcykler, som er fordoblet på 10 år, er det faktisk en reduktion af antallet af dræbte.
    Mange ulykker sker jo fordi en bilist overser motorcyklisten.
    Det er ikke nogen undskyldning men vi er jo altså osse noget mere sårbare.

Det kan da godt være Rene La Cour Sell selv kører motorcykel men jeg har ikke hørt ham sige andet fornuftigt end da han sagde op.........................

• #3   28. dec 2006 Set i den sammenhæng at, stigningen af ulykker er sket grundet flere "ældre" bruger friværdien til en MC og at de udgører en stør del af den urutineret flok, ja så er det jo ikke helt forkert at det er en morfar cykel de bruger på billedet....

Kunne godt tænke mig at se en statestik over MC-uliykkerne i DK. Både eneulykker og dem hvor en bil har været indvolveret, og så se hvor mange af de tilfælde MC-isten har skylden...

/
    Jesper
    (der også hører til statestikken over MC-uheld)

• #4   28. dec 2006 Rene Lacour Sell er selv motorcyklist ??????

det er da nærmest utroligt hvis han når op på en hastighed hvor han kan få fødderne på fodhvilerne !!!!

• #5   28. dec 2006 God pointe Helle.....lol

• #6   28. dec 2006 <b><Det er nok fordi de kvinder har en lille mand i sig ... eller trænger til få noget mand i sig muhahha</b*>

• #7   28. dec 2006 Fredrik du er jo heldigvis heller ikke i den målgruppe de har været så flinke at sætte op, du skal blive lidt ældre smiley Latterligt hvad de kan bruge tid på, der sker åbenbart for lidt i verden lige nu. Hvem i alverden kan gardere sig imod at der svinger en bil ud foran en. Hvad er det de lige har skrevet om unge mænd under25, så skal det forståes som at mænd er fartgale monstre, der så når de blir 25 skifter deres racer bil ud med en ditto mc. Når vi så blir 44 falder vi til ro. Det kan så være det er her køkkenet kommer ind...

• #8   28. dec 2006 Tja der er kun 2 år til jeg ryger ud af stastikken (hvis jeg er heldig), men det samme til du kommer ind i den smiley så pas på derude........

• #9   28. dec 2006 Hmmm.... mc et macho symbol .. jamen så mangler jeg jo bare en kamphund og en tatovering så er den hjemme..................

/Thomas

• #11   28. dec 2006 Hvis i så gerne vil se om statistikken for os yngre, så kunne i jo bare tag og læse Politikken fra igår smiley

Kommentér på:
Artikel om MC ulykker

Annonce