1.090 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

MC parkering VALBY Ramsingsvej MC parkering VALBY Ramsingsvej

Hej venner!
Jeg skal på noget skole svendeforløb i københavn næste uge og et par måneder frem smiley

Sådan en fræk jyde som mig er jo ikke så kendt på disse kanter.

For at fordrive tiden i byen vil jeg jo gerne tage turen på min gamle GS'er så jeg har noget at lege med i fritiden...

Skal bo på et skolehjem ved VALBY Ramsingsvej, og ud fra google maps er der en åben parkering mellen bygningerne.

Er det et lorte kvater? skal jeg frygte for min MC hvis den står sådan et sted, enten parkering mellem nogen bygninger eller på vejen, ved ikke forholdene endnu. Selvfølgelig med låse og evt dækken.

Det blot en gammel 1994 gs500, så det nok kun for en hyggelig køretur hvis en sikkert venlig person beslutter at ''låne'' den, og ikke for pengene.

Jeg kan lyde paranoid, men man høre jo så mange cykler bliver væk. Havde det været Århus var jeg løbet skrigende væk uden så meget at overveje tage den med. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC parkering VALBY Ramsingsvej
  • #1   12. apr 2016 Tror ikke du skal regne med de er så meget bedre i Valby, der er desværre mange der ikke kan kende forskel på dit og mit

• #2   13. apr 2016 Der holder mange cykler derinde .. Så længe du låser den forsvarligt for og bag tror jeg ikke du behøver være nervøs for de render med den...

Det for det meste de dyrer cykler eller dem som ikke er låst fast der forsvinder...

• #3   13. apr 2016 Det er vist et røverkvarter.............. Har tit cyklet forbi skolehjemmet...

• #4   14. apr 2016 Jeg ved der ligger en motorcykel klub tæt ved valby.st, mener det koster ca 200 kr pr.måned at være medlem, måske man kunne "leje" sig ind i den periode du er på skole.
    Du må selv se efter om den ligger tæt nok på hvor du skal bo.

2 ting jeg evt kan hjælpe dig med.

Kontakt oplysninger på mc klubben kan jeg skaffe.
    Har en sprit ny 2 meter almax 19mm kæde med abloy hængelås(top model), den må du godt låne mod et depositum. Den kæde kan ikke klippes over med alm. boltsaks.

• #5   14. apr 2016 >>M T, de nakker ALT, kender til flere MC'er i den helt billige ende der er blevet stjålet, alså cykler til 5000ish kr.

Kommentér på:
MC parkering VALBY Ramsingsvej

Annonce