MC parkering VALBY Ramsingsvej MC parkering VALBY Ramsingsvej
Hej venner!
Jeg skal på noget skole svendeforløb i københavn næste uge og et par måneder frem
Sådan en fræk jyde som mig er jo ikke så kendt på disse kanter.
For at fordrive tiden i byen vil jeg jo gerne tage turen på min gamle GS'er så jeg har noget at lege med i fritiden...
Skal bo på et skolehjem ved VALBY Ramsingsvej, og ud fra google maps er der en åben parkering mellen bygningerne.
Er det et lorte kvater? skal jeg frygte for min MC hvis den står sådan et sted, enten parkering mellem nogen bygninger eller på vejen, ved ikke forholdene endnu. Selvfølgelig med låse og evt dækken.
Det blot en gammel 1994 gs500, så det nok kun for en hyggelig køretur hvis en sikkert venlig person beslutter at ''låne'' den, og ikke for pengene.
Jeg kan lyde paranoid, men man høre jo så mange cykler bliver væk. Havde det været Århus var jeg løbet skrigende væk uden så meget at overveje tage den med.
aug 2013
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 22
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 58
Det for det meste de dyrer cykler eller dem som ikke er låst fast der forsvinder...
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
Du må selv se efter om den ligger tæt nok på hvor du skal bo.
2 ting jeg evt kan hjælpe dig med.
Kontakt oplysninger på mc klubben kan jeg skaffe.
Har en sprit ny 2 meter almax 19mm kæde med abloy hængelås(top model), den må du godt låne mod et depositum. Den kæde kan ikke klippes over med alm. boltsaks.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
MC parkering VALBY Ramsingsvej