{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

Esben F
Esben F
Tilmeldt:
3. sep 2011
Emner: 17 Svar: 454

FUCKING P-VAGTER :-) {{forumTopicSubject}}

Sidder på McDonalds i Valby og stener over en BigMac. Jeg ser 2 suspekte typer, der står og kigger på min motorcykel i mørket. Den ene ovenikøbet mørklødet. Jeg holder øje med dem ud ad øjenkrogen, der er trods alt Valby på grænsen til Sydhavnen. ALT kan ske ...
De går rundt om motorcyklen og jeg ser deres reflekser og mørke tøj og tænker: Potliti? Og hvorfor fanden kigger de på min MC?
Så slår det mig: P-vagter! Og FUCK jeg har fået en bøde - jeg skynder mig ud til dem for lige at høre hvad jeg har gjort. Der er lavet nye regler for elektronisk parkering jo. Mens jeg går derud tænker jeg at de nye regler da endnu ikke er slået igennem helt herude?!?

Ude ved deres bil: "Æh - Fik jeg lige en P-bøde dér?"

De forsikrer mig dog at de bare var interesserede i min motorcykel. Den ene fortalte at han kører motorcykel - en Blackbird.

Nå, Vi ønsker hinanden en fortsat god aften - har travlt med at komme ind til burgeren igen, jo.

Tilbage ved burgeren slår det mig: "Gad vide hvor mange P-vagter mon kører motorcykel?"

Hans, var det mon dig? ( http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/82789-hans___korsoer )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCKING P-VAGTER :-)
  • #1   27. apr 2016 Hahaha go griner smiley

  • #2   27. apr 2016 Funny, den sidste p-vagt jeg snakkete med også havde en Blackbird, og var venlig nok til at vise mig billeder minste vi var uden for Norrbro Bryghus. Er Hans en meglt travl fyr, eller er det noget særligt med p-vagter at de skal køre Honda?

  • #4   28. apr 2016 Jeg begriber ikke man har lavet de her nye parkeringsregler for Mcisterne. Hvorfor må vi ikke længere holde ugeneret på fortorv/ op af bygningen. Man tør næsten ikke køre ind til byen for at handle! Ugennemtænkte regler...

  • #5   28. apr 2016 Det da bare lavet for at de kan få nogen penge i kassen smiley

  • #6   28. apr 2016 Garanteret Hans du havde besøg af....en flinker fyr er han smiley


  • #7   28. apr 2016 Esben F,

    "Fucking P-vagter" dem kender jeg ikke. Men at du har mødt mig og min kollega igår aftes da vi var på arbejde som parkeringsvagt i KBH, det er korrekt. At vi lusker rundt din cykel, næ ikke rigtigt, den blev bare udkigget en lille smule en sådan "Tener", den var jo fin smiley - Og kan jo altid snakke MC uvanset hvordan de ser ud smiley

    Og at sidde på MC D og få en afgift af en kommunal parkeringsvagt, nope sker ikke, med mindre du stiller dig ude på selve fortovet udenfor selve parkeringspladsen. smiley Og vi er en hel del vagter som rent faktisk køre MC om sommeren, vi er jo ikke anderledes en jer andre, vi arbejder bare for kommunen som parkeringsvagter, men deler den samme passion.

    #3,

    Jep det glemtes at gives burger afgift for det som hr. sad og spiste, men jeg blev så optagen af hans gule MC hjelm som blænder mig i øjnene, så jeg glemte det helt smiley

    #4;

    Jeg ønsker desværre ikke besvare dette mer på MCG, det er nogen her inde som ikke kan finde ud af at opføre sig pænt, og ønsker ikke at få sure ind-box mails. Jeg har lagt ud for mange år siden på MCG at jeg i hvis omfang gerne assisterer med parkerings spørgmål omkring MC og de parkerings regler som er lagt ud. Men nu har det desværre tage hånden om sig med private sure PM her på MCG, så jeg har besluttet til at ikke assistere nogen mer med disse parkringspørgsmål. Når andre mennesker ikke kan respektere mig for at jeg rent faktisk er parkeringsvagt, og bare har dårligt at kommentere, så ønsker man jo heller ikke af fri vilje, dette med at prøve informere andre MC om de nye tiltag. Sagen er jo at jeg har fra dag 1 gjort det med fri vilje, jeg er ikke tvunget til at poste opdateringer. Så beklager, desværre kan jeg ikke hjælpe der. Men du skal være velkommen til at spørge mig, hvis du møder lige præsis mig på gaden, når jeg er på arbejdet.

    #2,

    Tim, hehe det kan jeg huske, det var også mig som du har mødt der udenfor bryghuset. Travl, nej ikke specielt, men uvanset om jeg går med en kollega eller flere, kommer det spørgsmål omkring parkering, bil eller mc, så er det altid mig som står forskud, jeg ved ikke hvorfor smiley Men jeg kommer vidt omkring i KBH gader.

    #5,

    Ikke helt enig med dig. Kommunen er jo en virksomhed lige som hvilken nden virksomhed i DK, og de allesammen tjener penge på den ene eller anden måde. Og man skal heller ikke generalisere parkeringsvagter, vi er meget forskellige. Vi udføre det arbejde som vi nu er sat til, korrekt. Men måden man nu opfør sig, taler m.m kan jo svinge en del, selv om vi er enig at det ikke skulle være forskel på dette punkt. Men eksempelvis hos mig kan du få 3 svar,

    1. Ja, 2. Nej, 3 en uddybelse af lovgivningen hvad du rent faktisk må/kan gøre i henhold til en parkering i KBH. Men den lange er også hos mig, om du/ni vælger at parkere forkert, så er det jeres ansvar ikke mit, og hvis man ikke ønsker at flytte sin MC/bil eller lign. så kan man risikere at få en afgift for at holde forkert. Jeg udføre kun det arbejde jeg er sat til, jeg tjener min månedsløn som alle andre, bruger den på familien, hus, bil og MC smiley

    Har man en holdning over for en parkeringsvagt eller lign, det må man gerne, man må gerne sige sin mening, men jeg personlige ønsker ikke at høre på dårlige ord, og at man som person ikke kan udvise respekt til andre uvanset at man ikke kan lide en ting. Men desværre er det sådan at vi nogen gange står meget forskud, og det har tendens til at blive meget personligt fra billisten/MC'isten man taler med.

    #6

    Carsten,

    Det har du fuldstændigt ret i, jeg er meget flink imod mennesker som er flinke tilbage. Men bare for at man er flink betyder det ikke at man få sin afgift frigivet "HVIS" man har fået en. Skiller altid arbejde og hygge være for sig.

    Men ja, fik da en lille griner trods alt af dette topic, så nu må i alle have en fortsat god dag, ønsker jer en god sommer, køre forsigtigt derude smiley

    Mvh





  • #8   28. apr 2016 Har du nogensinde give Linse en bøde Hans smiley

  • #9   28. apr 2016 #8

    Hej Jesper,

    nej det har jeg ikke, jeg har aldrig mødt hinde.


  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #10   28. apr 2016 #8

    Hvis man en dag skulle møde Linse, så tænker jeg at der ville være større lyst til at stikke hystaden en lussing, end en bøde smiley


  • #11   28. apr 2016 Har hørt historier om Linse, men tror ikke hun er så slem som de siger, hun har sine holdninger til ting. Men som sagt har aldrig mødt hinde under mine år som parkeringsvagt.

  • #14   28. apr 2016 Jeg tror de fleste af os herinde har for små hænder til Lines bryster når alt kommer til alt smiley

  • #16   28. apr 2016 Er det så i kan kysse køerne, mens i tager dem på patterne?

  • #19   28. apr 2016 Hans Henrik,

    Det gad du godt at vide ????


  • #21   28. apr 2016 Peter den var go ????

Kommentér på:
FUCKING P-VAGTER :-)

Annonce