{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  MC værksted Aalborg og omgegn
  • #1   14. apr 2016 Farsø MC hvis det skal være autoriseret Suzuki...
    Motorgården i Svenstrup og Jensen i Nørresundby er også autoriseret Suzuki.
    Ellers er der Special MC i Aalborg smiley


  • #2   14. apr 2016 Jeg kan varmt anbefale Special i Aalborg og HMC lidt nord for fjorden. Ville ikke køre til motorgården med den, da jeg efterhånden har flere dårlige end gode historier derfra.

  • #3   14. apr 2016 Special kan du også sagtens finde mindre pæn omtale af og især deres prisniveau, men nu er der jo næsten lige kommet ny ejer (som var hos HMC), og hvad det har bevirket aner jeg ikke.
    Var det mig ville jeg naturligvis høre hvad andre evt havde af helt specifikke og vurdérbare info (og ikke "ammestuehistorier") og så ellers tage ud og få en eller flere samtaler med dem herunder forventet omkostning for reparationen. Lige som ved lægen drejer det sig jo også en hel del om tillid.


  • #4   14. apr 2016 @Snehvide; Jeg går lidt ud fra at det er mere eller mindre møntet på mig. Det er ikke ammestuehistorier; det er skam ganske personlige oplevelser, erfaret både af mig selv og gode venner smiley Jeg kan kun sige hvad jeg oplever, og derfra give min egen anbefaling.

    Ellers må du gå på trustpilot hvis du synes der er mere hjælp at hente smiley

    Men ja, det er faktisk mit indtryk at deres service er blevet billigere efter ejerskiftet, min ven fik lige givet sin bandit den helt store tur med ventiler osv, og kom kun af med halvt så meget som han frygtede smiley


  • #5   14. apr 2016 Lidt men på ingen måde udelukkende. Og bestemt ikke ment for at fornærme! Men når du "bare" skriver at du "varmt kan anbefale" så er det jo et stærkt subjektivt udsagn uden noget som helst reelt agérmuligt indhold..... Det er dét jeg mener. Havde du nu detaljeret bekskrevet HVORFOR du synes det du gør, så ville oplysningen formentlig være meget mere værdifuld *S*
    håber det letter forståelsen af mit udsagn *S*


  • #6   14. apr 2016 Super, jeg er heller ikke fornærmet smiley Jeg kan varmt anbefale dem, da jeg selv har fået skiftet dæk og lavet mindre ting hos dem, endda til fornuftige priser. Derudover er Jan altid enormt behjælpelig med at finde underlige gamle reservedele i sit enorme katalog der rækker mange, mange år tilbage.

    Som nævnt før, er det mit indtryk at priserne er faldet med ejerskiftet, men jeg er ikke sikker.

    Marius er den flinkeste ejer man kan blive mødt af, og det er dejlig at gå ind til en forhandler med så imødekommende betjening.

    Derudover har jeg aldrig hørt nogle brokke sig over mekanikernes arbejde, og de gange de har hjulpet mig, er det også mit indtryk at de har dygtige folk ansat, som ved hvad de laver.

    Jeg har en ven der smed sin mc til service hos motorgården. Den skulle have tjekket ventiler. Da han fik den igen med besked om at de stod fint, kunne han konstatere at de ikke engang havde haft motoren åbnet.


  • #7   15. apr 2016 Special har aldrig været specielt billige, til gengæld laver de knaldgodt arbejde. - Og så er jeg fandme imponeret af at Jan stadig kan huske min gamle MC fra for 25 år siden.
    Jeg havde sidste sommer min MC en tur på motorgården. Der gik over 14 dage længere end de havde lovet, før jeg fik den tilbage. Deres ene MC mekaniker er fin nok, den anden snakker næsten sort


  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #8   15. apr 2016 Kan kun give mine anbefalinger til Special MC. Jeg vil ikke tænke et sekund før jeg afleverede min MC der ude. Jeg købte ny MC hos dem i 2000 kørte på den til 2005 alle service hos Special. Fik MC igen sidste år købte ved Special og bliver der noget jeg ikke selv kan fixe, bliver den afleveret hos Special. Så ved jeg den er i orden når den kommer hjem.
    Og ja trods 10års pause kunne Jan stadig huske mig da jeg gik ind i butikken. Det er efter min mening det helt rigtige team Marius har sat sammen. Varmeste anbefalinger her fra til Special MC.


  • #9   15. apr 2016 Special MC kan varmt anbefales. Det er måske ikke det billigeste sted, men det laver deres håndværk iorden!

  • #10   15. apr 2016 Jeg kan sige +1 til alt hvad der indtil nu er blevet skrevet om special, både hvad angår pris, betjening og kvalitet, og så vil jeg sige at de vel nærmest er kendetegnet ved deres gode service - man kan godt få lov at snakke lidt diagnostik med dem, og få priser på OEM såvel som uoriginale dele, selvom man kun skal købe en ny forlygtepære og en dunk olie den pågældende dag..

  • #11   15. apr 2016 Folk har forskellige oplevelser forskellige steder.

    Har inden for de sidste år brugt Rydberg, HMC, Bislev MC og Special - alle med succes.

    Min anbefaling er klart efter alt Special, Danmarks absolut flinkeste MC forretning.


  • #12   15. apr 2016 handlede i gamle dage ved Special, altid ok.. de sidste par år har jeg brugt motor gården i Svenstrup får en meget fin behandling derude, har også altid hørt godt om Bislev mc.. hc

  • #13   15. apr 2016 Tjah, min bror prøvede at købe et sæt Pinlock ørepropper på Motorgården idag. Da han efter 10 minutter i forretningen ikke overhovedet var blevet hilst på, eller betjent, men bare ignoreret, blev min bror sgu vred, så han skred.
    Det er meget den samme oplevelse jeg har af at være kunde hos Motorgården


  • #14   15. apr 2016 jeg kan klart anbefalde hmc nord for Aalborg, det er dennis fra Bislev mc der er mekaniker der op. efter han e hold i Bislev smiley


  • #15   16. apr 2016 Har samme oplevelse med Motorgården i Svenstrup. De henvender sig ikke når man kommer i butikken, eller bare hilser på en. Sidst, da jeg skulle købe ny hjelm, gik de sågar ud i værkstedet da jeg kom ind i butikken. Efter 10 min alene i butkken havde jeg kikket alle hjelme og cykler, hvorefter jeg skred. Kommer ikke der mere, selv om jeg bor 5 min. kørsel derfra.

  • #16   16. apr 2016 Ja de kunne sælge mere hvis de bare var en anelse salgs orienterede.
    Da skønne fruen min skulle have et sæt goretex var det også som om vi kom til ulejlighed, der var ihvertfald ingen former for interesse med hensyn til hvad der blev kigget på.
    Efterfølgende var vi tilfældigvis i Holstedbro og kørte omkring Kok MC, her stod de på hovedet for finde noget der passede hendes til tider lidt vanskelig smag og dejlige størrelse.
    Så vi endte med køre fra Kok med en del mere sager end der nogen sinde var planlagt.

    Har tidligere købt 4 motorcykler ved motor gården, men gider simpelt hen ikke komme i en butik som kunde hvor man føler man er til ulempe og ulejlighed.

    Special er bare et herligt sted at komme, både Marius og Jan er flinke, imødekommende og hjælpsomme.


  • #17   16. apr 2016 Jeg kikkede også på ny brugt cykel for ca. 5 år tilbage ved Motorgården. Efter at have gået rundt i butikken i noget der ligner 15 min alene, og uden nogen tog kontakt til mig valgte jeg at gå igen. Troede så at det var blevet bedre, da jeg skulle have min hjelm (jf. tidl. indlæg er i tråden), men nej.

    Jeg kan IKKE anbefale motorgården, og kommer der aldrig selv igen!


  • #18   16. apr 2016 Der er sgi da ingen, der er ved deres fulde fem, der handler ved Motorgården. Mange til ligegyldighed, arrogance og overlegenhed, skal man dælme lede længe efter.

  • #19   16. apr 2016 tja det forstår jeg, ikke ang det med motor gården, får altid en rigtig god behandling og pris. mvh hc

Kommentér på:
MC værksted Aalborg og omgegn

Annonce