{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Garageplads i Aalborg Øst {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Står overfor flytning til Aalborg Øst "Pontoppidanstræde", og kommer i den forbindelse til at mangle plads til at parkere/opbevare, samt gå og hyggeskrue i mine motorcykler "2 stk". Så har du en garage/værksted/depotrum/Lager i Aalborg Øst du vil leje ud, det er også interessant hvis det er en delegarage hvor vi kan gå og hygge, bare jeg har egen nøgle og adgang til den ubegrænset og der ikke render for mange folk ud og ind af den.. Lidt om mig selv : Jeg er 47 år, Er absolut ikke gammel og kedelig smiley kører sygetransport, har kørt mc altid, er meget patentlig og ordensmenneske, så rod blir der ihvertfald IKKE noget af. Og kunne prisen ligge omkring de 200 - 400 kr, ville det være helt perfekt. Håber i kan hjælpe smiley


Kommentarer på:  Garageplads i Aalborg Øst
  • #1   26. jun 2016 Aalborg vestby her.
    Accepter KUN garage med mindst 2 låse, og helst gulvankre. Du bor godtnok (!) i den pæne del af Aalborg Ø, men der sker stadigvæk mange "spænende" ting på de kanter. Selvom man ikke skulle tro det, har specielt rockerne også stærke interesser i Aalborg Ø, og ingen viger tilbage fra at tørre deres misgerninger af i andre.
    Aalborg Ø ER faktisk et dejligt område. Da jeg for mange år siden boede der, følte jeg mig altid tryg. Jeg turde godt parkere min Kawa Z650 på gaden.
    Held og lykke med din søgen


  • #2   28. jun 2016 Griner... Ja tro mig de blir lænket og forankret og med alarmer på, og lige netop er det den pæne og rolige del af Øst, men ved skam godt de bavianer er derude også.. Har boet i kvarteret før og er Aalborg dreng To the bone, også derfor vi vil tilbage til universitetskvarteret, kanon skønt område med ro og fred,, så ved skam godt hvad der rører sig derude smiley Også derfor jeg leder efter et bedre sted at stille dem smiley Og byd endelig ind folkens hvis i selv har plads eller kender nogen...

Kommentér på:
Garageplads i Aalborg Øst

Annonce