1.002 visninger
|
Oprettet:
Honda XL 250R stel {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er ved at anskaffe en Honda XL 250R hvor der følger et stel (med afgift) med, og det vil jeg gerne sælge videre. Så spekulerede jeg over om der er et marked for det og om det overhovedet er til at sælge. I så fald til hvilken pris?
Niels S
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
Pris?`et sted mellem en kasseøl og 7000 kr....
Jeg vil da gerne gi 2 kasser øl
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Tak for responsen
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
projektmæssigt er der ikke mange ideer tilbage hvis man skal syne geden senere se efter typegodkendelses numre ol. 250 xl fremgår sikkert også på papiret :))
i starten af halvfjerserne hehe der var 0 regler dengang
Honda XL 250R stel