912 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Ny hjelm SHARK SKWAL Ny hjelm SHARK SKWAL
Hey
Skal have en ny alm touring hjelm og har kik på shark skwal der har solbrille og noget led lys ( ja det behøver man jo ikke bruge )
Nogen der har erfaringer med den ?
0 synes godt om
okt 2014
Følger: 24 Følgere: 3 MC-er: 3 Svar: 3
Ellers en pæn hjelm
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Hage stroppen er lig det jeg har idag på min scorpion exo 1000 så det burde ikke være noget problem,
Mikael
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 229
Glæder mig til opkaldet om at den er kommet hjem kommer;O)
okt 2004
Ja den var også med i mine overvejelser men småting gjorde at det blev skwal'en
Min kommer i morgen og skal nok give en lille anmeldelse i forhold til RSR og exo 1000
okt 2004
Jeg har fået min og den føles nu rigtig god, den er dog lidt større udvendig det er nok pga solbrillen,
Den er let nok af en touring hjelm inderfor er godt og det føles blødt men fast så den sidder rigtigt godt visir kører lidt stramt op og ned men det er jo ppga den nye visir mekanisme tror jeg,
Det med led lys ser ud til at virke fint ( det er nu ikke noget jeg skal køre med )
Jeg har ikke kørt med den endnu så ved ikke hvordan ventilation samt turbolens,
Men indtil videre er det en god billig hjelm
Syntes man får en god hjelm for en relativ pris,
Mikael
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 229
Jeg glæder mig til at få sen prøvet når det bliver tørvejr.
okt 2004
Den føles rigtig god og nu kører jeg altid med ørepropper men der er ikke nogen rumlen eller andet støj temmelig mindre end exo 1000 samt rsr,
kun en svag susen så det er på den støjsvage side vil jeg mene,
Jeg syntes den ligger fint i vinden til lidt oprejst kørestilling og der er ikke noget der rygger eller andet og man kan dreje hovdet fint uden problemer også ved + hastighed også på motorvej
hage spænde virker fint,
Visir og pinlock er af rigtig god kvalitet pinlock er så stor man ikke ser det er i perfekt, der er dejligt stort udsyn
Solvisir er nu super lækkert at køre med man slipper for at fumle rundt med solbriller så det funker for mig ( solbrille dugger dog lidt irreterende )
Led lys virker og ja tror nu ikke jeg kommer til at bruge det for det er pisse besværligt at skulle lade det op, så det løber nu nok ud og bliver ikke ladet op,
1 minus er dog jeg syntes visiret kører temmeligt stramt og man skal have ganske godt fat for at få det op og i , men måske en vane sag,
Alt i alt en fed støjsvag hjelm med en flot design til en fin pris
Kan anbefales
Størrelse er small jeg måler 55 cm og den er ikke for stram nogen steder sidder temmeligt godt måske lidt i den løse side ok nu er det heller ikke en racer hjelm,
Go vind
Ny hjelm SHARK SKWAL