Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hjelm SHARK SKWAL
  • #1   22. apr 2016 Jeg prøvet den men kunne ikke strammen hagestroppen nok til at hjelmen vil blive sidde på hovedet ved høj fart
    Ellers en pæn hjelm

• #2   23. apr 2016 Ok ja hjelmen ser nu fin nok ud syntes jeg
    Hage stroppen er lig det jeg har idag på min scorpion exo 1000 så det burde ikke være noget problem,
    Mikael

• #3   24. apr 2016 Jeg har lige købt en Shark Vision R2, lidt dyere, men ikke meget. Det er satme en lækker hjelm:O)
    Glæder mig til opkaldet om at den er kommet hjem kommer;O)

• #4   24. apr 2016 Hey
    Ja den var også med i mine overvejelser men småting gjorde at det blev skwal'en
    Min kommer i morgen og skal nok give en lille anmeldelse i forhold til RSR og exo 1000

• #5   29. apr 2016 Hva mikkel har du fået din hjelm ?
    Jeg har fået min og den føles nu rigtig god, den er dog lidt større udvendig det er nok pga solbrillen,
    Den er let nok af en touring hjelm inderfor er godt og det føles blødt men fast så den sidder rigtigt godt visir kører lidt stramt op og ned men det er jo ppga den nye visir mekanisme tror jeg,
    Det med led lys ser ud til at virke fint ( det er nu ikke noget jeg skal køre med )
    Jeg har ikke kørt med den endnu så ved ikke hvordan ventilation samt turbolens,
    Men indtil videre er det en god billig hjelm
    Syntes man får en god hjelm for en relativ pris,
    Mikael

• #6   29. apr 2016 Jeg har også lige fået min, og den er SATMEA LÆKKER:0)

Jeg glæder mig til at få sen prøvet når det bliver tørvejr.

• #7   1. maj 2016 Så fik jeg kørt med SKWAL
    Den føles rigtig god og nu kører jeg altid med ørepropper men der er ikke nogen rumlen eller andet støj temmelig mindre end exo 1000 samt rsr,
    kun en svag susen så det er på den støjsvage side vil jeg mene,
    Jeg syntes den ligger fint i vinden til lidt oprejst kørestilling og der er ikke noget der rygger eller andet og man kan dreje hovdet fint uden problemer også ved + hastighed også på motorvej
    hage spænde virker fint,
    Visir og pinlock er af rigtig god kvalitet pinlock er så stor man ikke ser det er i perfekt, der er dejligt stort udsyn
    Solvisir er nu super lækkert at køre med man slipper for at fumle rundt med solbriller så det funker for mig ( solbrille dugger dog lidt irreterende )
    Led lys virker og ja tror nu ikke jeg kommer til at bruge det for det er pisse besværligt at skulle lade det op, så det løber nu nok ud og bliver ikke ladet op,
    1 minus er dog jeg syntes visiret kører temmeligt stramt og man skal have ganske godt fat for at få det op og i , men måske en vane sag,
    Alt i alt en fed støjsvag hjelm med en flot design til en fin pris
    Kan anbefales
    Størrelse er small jeg måler 55 cm og den er ikke for stram nogen steder sidder temmeligt godt måske lidt i den løse side ok nu er det heller ikke en racer hjelm,
    Go vind

Kommentér på:
Ny hjelm SHARK SKWAL

Annonce