1.302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nogen med forstand på Muzzy udstødning Nogen med forstand på Muzzy udstødning

Hej. Endnu engang må jeg søge råd hos de vise mænd på motorcykelgalleri. Ligger inde med et Muzzy udstødning 2-i-1 til en Kawa GPZ500s ( http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7391 ), og der har været et par interesserede købere til det. Den gamle ejer af min cykel sagde at det kostede 6000,- (ved ikke om det passer) og ser man priserne på Muzzy's hjemmeside, virker de også noget pebrede med priserne. Så var det... at jeg ville høre om der var nogen herinde der ved hvad sådan et komplet Muzzy system prismæssigt ligger i??? Det kunne også være nogen af jer var interesserede i at købe det?? Det er i god stand (næsten ikke brugt), men larmer også en hel del, hvilket gjorde jeg fandt noget andet
P.F.T. Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen med forstand på Muzzy udstødning
  • #1   3. jan 2007 Det tænkte jeg også det var, men det er ikke lykkedes mig at finde nyprisen på det på nettet. Ved du evt. hvad en fair pris for mit vil være? det er som tidligere skrevet i god stand

• #3   3. jan 2007 Yes, dejlig global verden. Men er det ovenstående link så for komplet system, eller kun for potte? syntes ikke lige at kunne finde svar på det, eller også skal mit engelske vist støves af smiley

• #5   3. jan 2007 Jamen det lyder meget fornuftigt, nu har jeg også fundet ud af i hvilket prisleje det nogenlunde ligger i fra nyt. Så et par tusinde vil jeg også være godt tilfreds med smiley
    Endnu engang mange tak for den hurtige respons herinde, og fortsat godt vinterhi.
    Tak for hjælpen

Kommentér på:
Nogen med forstand på Muzzy udstødning

Annonce