{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

1 eller 2 dele dragter??? {{forumTopicSubject}}

Hvad kører folk med???

Har startet ud med at købe goretex men vil egentlig også gerne have en læder... men hvilken? Er ved at have sporet mig ind på at det skal være Alpinestar eller Dainese......

Men 1 eller 2 del ? 1 del er smartest og mest sikker (tror jeg - ihvertfald kommer man altid afsted med bukserne på...) men 2 del er langt mere praktisk hvis nu man skulle til langelinje efter is.....

Indspark tak !
Mvh
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 eller 2 dele dragter???
  • #1   7. jan 2007 du har for så vidt selv svaret smiley .
    en heldragt er så også tit bedre ventileret vil tro det er pga den er mere til race.
    men det kan jo også være et minus når årstiden begynder at blive kølig.

• #3   7. jan 2007 den ekstra sikkerhed er der nu !!
    man er sikker på at lynlåsen ikke er det svage punkt i dragten ved et styrt !!.
    jeg har altid haft 2 delt indtil 2006 hvor jeg købte en heldragt. jeg har ikke fortrudt et øjeblik .
    heller ikke selv om jeg er nødt til at krænge overdelen af hvis man opholder sig feks på linien eller andre mødesteder .
    en stor fordel ved den er at :
    den sidder så meget bedre end en 2 delt syntes jeg.

• #4   7. jan 2007 Jeg har svært ved at finde en heldragt der passer min super lækre krop! smiley Så måtte kombinere 2 størrelse i en 2 delt dragt. Det sidder meget bedre på mig.

• #5   7. jan 2007 Hej

Jeg købte sidste år en spyke to delt læderdragt som jeg er rigtig glad for. Den kan jeg kun anbefalde dig..
    Synes det er rart man kan smide jakken, når man er til træf..

Mvh. Slot

• #6   7. jan 2007 Jeg har lige købt en 2 delt efter at ha kørt en sæson i en læderdragt der eggentligt var 2 delt men hvor lynlåsen var gået i stykker så det egentligt var en heldragt. Savnede flere gange at kunne smide jakken når man holdt ved ishuset eller lignende. Damn det er irriterrende at gå rundt med jakken hængende ned af benene i 30 graders varme.
    Der er udsalg af gamle modeller ved www.fcmoto.de

• #8   7. jan 2007 Jeg har også 2-delt, da man så kan kombinere jakken med et par draggin jeans el. lign. hvis man lige skal ud og have en is, eller et hurtigt smut til byen og spise frokost - så er det skod at løbe rundt i læderbukser når solen bager.

• #9   7. jan 2007 Jeg købte sidste år en 2 delt Dainese dragt. Rigtig rigtig lækker. Men jeg kunne samtidig god tænke mig en heldragt. Mest af alt for at have en af hver og for at have lidt at skifte mellem.

• #10   7. jan 2007 Jeg har en 2 delt spyke læder dragt, min mening er at en 2 delt er lige så sikker som en heldragt for de flrste 2delt kan lynes sammen på midten og det er dejligt om sommeren at når man har et stop at man så kan smide jakken

Kommentér på:
1 eller 2 dele dragter???

Annonce