1.868 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Xvs 1100 km? Xvs 1100 km?
Hej. Jeg er ved og købe en xvs 1100 fra 2000 som har kørt 40000km. Er der noget man skal være OBS på med de km.
Er der lang for sådan en motor?
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 2
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
Starter kobling, den fejler med garanti. Gør den det ikke nu, kommer den til det.
Designet af den åbne kardan og dens pakdåse der ikke er tæt - Er en design katastrofe!
Man har valgt at gøre oliefilter skift til en seriøs bøvlet affære. Potterne skal af.
Indsugningsstudserne mørner, dine er er fra 2000 og kan kun være med revner...
Selv på en sommerdag, er motoren meget længe om at blive varm. Ca 30 km skal den køres før olien er 60 grader varm.
De elektroniske komponenter og dets kredsløb er et kapitel for sig. Jeg fandt den aldrig troværdig og den levede sit eget liv. 7 relæer døde en efter en. Yamaha KBH og andre såkaldte Yamaha eksperter kunne give afhjælpe problemet - eller kendte til dens opsætning.
Uanset hvor godt karburatorene står når de er justeret, så har den ikke "let" ved at starte grundet fuld kompression under opstart - og den er kredsen med mængden af chocker. Derfor humper den lidt igang og slår tilbage - det slider på starter koblingen og starter motoren. Er den varm starter den let nok, men ikke kold. Min erfaring og den stod lige efter bogen.
Rene, for at være helt ærlig vil jeg overveje en anden cykel. Har været et XVS1100 cirkus igennem. Skal aldrig nogensinde have en yamaha igen - for jeg har været alt for uheldig med den model
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.574
Selv operationen for at justerer bagdæmperen var et projekt på adskillige timer. Alt for bøvlet.. Dæmperen er for slap og med to personer går bagsvingeren nemt i bund med mindre man kører 20-25 km/t over bump.
- det føles ikke rigtigt, for mig at vurderer, når det er en halv voksen motorcykel.
Under kraftig acceleration er der en dårlig "vibe" op igennem bagsvingeren der forplanter sig i stellet. Noget anmelderne også bemærker. Det føles lidt som en rusken og man kan ikke afhjælpe det, man savner på sådan en cykel at den har en glat gang ved acceleration..
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 481
Jeg syntes nu at fruens xvs1100 er en fin cykel.
Den har da lidt anker.. Men sådan en sviner, syntes jeg bestemt ikke den fortjener
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 17
Jeg har selv haft to af slagsen og kan kun nikke genkendende til starter problem,
Jeg ville sige at den er virkelig nem at skrue på, og yderst driftsikker, Jeg ville overhovedet ikke have et problem med at købe sådan en igen ,hvis jeg skulle køre cruser igen.
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 481
Ellers kun sliddele.
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 481
Men nu fik madam skralds cykel lige en tand ekstra ned.
75 mm vil jeg tro. Og den stødte ikke på ved alm frisk kørsel.
Xvs 1100 km?