1.584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mathias J
Mathias J
Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 13

Shark Evoline 3 Hjelm Shark Evoline 3 Hjelm

Hej MCG

Jeg overvejer at købe en Shark Evoline 3 hjelm

Jeg ville høre om der er nogen, som har erfaring med Shark Evoline Hjelmen. Jeg ved godt at den larmer meget, men jeg har læst nogle kommentarer på youtube, hvor de skriver at de er blevet nødt til at lime hjelmen, af en eller anden grund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shark Evoline 3 Hjelm
  • #1   30. maj 2016 Jeg er utroligt glad for min og min næste hjelm bliver uden tvivl den nye shark evo one men skulle jeg sige noget negativt så er det støjen (betyder ikke så meget da jeg kører med ørepropper) men der er uden tvivl i en del støj især fra visiret der har en tendens til at vibrere hvis hastigheden når over 70-80 km/t (åben selvfølgelig) lukket er der ingen problemer, også lukke mekanismen til "chin guard" er en smule kluntet da det ikke bare at lukke den ned også låser den, men du skal lige trykke den ind mod ansigtet til sidst hvilket gør den utrolig svær at opererer under kørsel. Alle de små fejl er rettet på den nye shark evo one plus at den design mæssigt er blevet mindre så den ser ikke så klodset ud som evoline 3 så jeg ville anbefale den nye evo one ikke fordi evoline 3 er dårlig men tror du at du bliver et nummer gladere for den nye smiley

• Mathias J
    Mathias J Tilmeldt:
    sep 2015

#2   30. maj 2016 Ah okay mange tak! Det er mere penge pungen der trykker hvis jeg skal have fat i Evo one.

Hvor længe har du haft din Evoline 3?

Har Evo one lige så godt beskyttet? Evoline 3 har fået 5 stjerner ved SHARP testen.

• #3   30. maj 2016 Lige omkring et års tid +/-

Jeg kender det rigtig godt det med penge pungen ikke rigtig slår til og jeg vil skam da også anbefale evoline 3 for det er absolut ikke en dårlig hjelm og at 1000 kr pris forskel på en hjelm er mange penge men det vil være surt at spare på hjelmen for at finde ud af at den anden hjelm alligevel var de ekstra 1000 værd smiley
    (har lært det på den dyrer måde)

• Mathias J
    Mathias J Tilmeldt:
    sep 2015

#4   30. maj 2016 Okay, ja det har du helt ret i! Købte du den pga. 2 i 1 koncept?

• Mathias J
    Mathias J Tilmeldt:
    sep 2015

#5   30. maj 2016 Og ved du om der er alternativer til sharktooth bluetooth system?

• #6   30. maj 2016 Du kan sætte cardo på uden problemer

• #7   30. maj 2016 Jeg købte den af flere årsager bla. At jeg er brille bruger og evoline 3 har puder du kan fjerne ved øret/tindingen så der er plads til briller. Den har indbygget solbriller igen et plus da jeg igen er brille bruger og ikke gad at skifte briller hele tiden under turen afhængig af lys forholdene derudover søgte jeg en hjelm hvor jeg kunne kører med "chin guarden" oppe i de varme sommer perioder og lukke den ned når det bliver køligt eller når det regner også var det bare en bonus at den sad 100% perfekt på mit hovedet kort sagt at hjelmen bare "talte" til mig derudover har jeg "opgraderet" den med pin-lock på måde mit klare visir og spejl visir og monteret interphone f5mc.

• Mathias J
    Mathias J Tilmeldt:
    sep 2015

#8   30. maj 2016 Okay mange tak for svarene, det var en stor hjælp smiley

• #10   31. maj 2016 I dag ville jeg nok spare sammen til Evo one modellen. Jeg syntes at 3'eren larmer og har dårlig udluftning (mangler udluftning i nakken) og er meget varm.

• Mathias J
    Mathias J Tilmeldt:
    sep 2015

#11   31. maj 2016 Okay tak! Det vil jeg tage med i mine overvejelser. Jeg fandt det her billede.

Men ved i om sikkerheden er lige så høj som Evoline 3, som har scoret 5/5 i Sharp testen?

http://www.getgeared.co.uk/shark-helmets-flip-up-review

profilbillede
Kommentér på:
Shark Evoline 3 Hjelm

Annonce