1.259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

CBR 600 karb. synkronisering CBR 600 karb. synkronisering

Hej alle sammen.
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Honda CBR 600 F2 fra 92.
Den går dog en anelse ujævnt i tomgang, så tænker på at få synkroniseret karburatorerne.
Jeg ville derfor høre om nogen har erfaringer med det.
Er mest interesseret i at vide om det er til at have med at gøre for en MC-nybegynder eller om det er småbøvlet og bedre at lade et MC-værksted gøre det.
Jeg bor i Svendborg på sydfyn hvis nogen kan anbefale et værksted som kan gøre det for en rimelig pris.

På forhånd tak for hjælpen og god sommer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 karb. synkronisering
  • #1   2. jun 2016 Hvis ellers at du kan skrue lidt selv, burde det ikke være svært. Men anskaf dig en manuel, og så noget synkroniseringsværktøj, Carbtune har jeg god erfaring med. Den eneste grund til at jeg ikke tilbyder dig at låne mit, er at det kun tager 2 karburatorer, ellers skulle du være velkommen til at bruge det smiley Men som sagt, hvis du selv kan lidt, er det nemt nok, og ikke dyrere end at betale et værksted, og så har du grejet!
    http://www.carbtune.com/

• #2   2. jun 2016 +1 til ovenstående. Det tager noget tid første gang, men sidder fingrene ordentligt er det ikke svært.

• #3   2. jun 2016 Og skulle du alligevel vælge et værksted er www.sydfynmc.dk et godt bud.

• #4   2. jun 2016 jeg gør det på min f2 hvert år, det er utrolig nemt.
    jeg bruger carbtune. køb en direkte fra deres hjemmeside, prisen er meget fornuftig derinde.
    manualen kan du finde på carlsalter.com smiley

• #5   3. jun 2016 og hvis du skal have justeret ventiler skal det gøres før synkronisering af karburator

• #6   4. jun 2016 Jeg får først kortet om 3 uger så mon ikke der er tid til at prøve kræfter med ventiljustering og karburatorsynkronisering selv så. Prøver lige at tage et kig på carbtune.
    I skal alle have mange tak for at dele jeres erfaringer med mig smiley det var en stor hjælp.

God sommer.

Kommentér på:
CBR 600 karb. synkronisering

Annonce