{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

MT09 Tracer. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Har efterhånden læst en del om de erfaringer som folk har gjort sig omkring denne MT09 Tracer.

Jeg kunne dog godt tænke mig og høre lidt om, hvordan den er som "lang-turs" cykel. Hvordan er den på de længere stræk på motorvej?Sidder man nogenlunde i læ for vejr og vind, så man kan køre i timevis?

Og sidst men ikke mindst. Hvordan er indtrykket af den generelle kvalitet på motorcyklen. Den er jo forholdsvis billig i anskaffelse, men smitter det osse af på de komponenter der er brugt?

Håber der er en venlig sjæl, eller to, der kan kaste lidt lys over dette.

På forhånd tak.

/Per smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MT09 Tracer.
  • #1   16. jun 2016 Hvis du læser engelsk, så er det bare at gå i krig på forumet. Der er loads of info. http://fj-09.org

• #2   17. jun 2016 Tak. Den havde jeg ikke set. smiley

• #3   17. jun 2016 Den har en fantastisk motor

• #4   17. jun 2016 Hvis langtur på motorvej og læ for vejr og vind er høj prioritet, så er det ikke det bedste valg. Den er notorisk kendt for at skabe turbolens omkring hjelmen, nærmest uanset hastigheden, dog værre jo hurtigere man kører. Mange har afprøvet forskellige større vindskærme, og nogen synes det hjælper, andre at turbolensen er den samme. Alternativet er en lille skærm, så hjelmen er i fri luft. Det har jeg valgt, og det virker, men læ for vejr og vind har jeg jo så ikke.

• #5   17. jun 2016 Langtur på motorvej og i læ for vejr og vind = kør i bil.............

• #6   17. jun 2016 Jeg har valgt løsningen med et mindre kåbeglas,
    Det har fjernet turbulensen...
    Personligt syntes jeg ikke sædet er komfortabelt efter 2-300 km. Så der blir nok snart bestilt et comfort Seat...
    Jeg har tidligere haft en kawa z1000sx, det skulle jo os være en rejse MC. Sammenlignet med den? Er traceren ikke vidunderlig på motorvejen, men noget bedre på landevejen...., jeg tror ikke den kommer nær BMW'erne som rejse MC, hverken på kvalitet eller komfort, men ser man på prisen, og alle de smil den gir.
    Så er det en perfekt MC i mine øjne....

• #7   27. jun 2016 Hej igen!

Tak for Jeres svar.

Jeg har nu haft muligheden for at prøve en Tracer, men det var ikke lige hvad jeg havde drømt om. Nuvel, den køre jo fint og rigtigt sjovt, og ser tilmed rigtig godt ud. Men da jeg også gerne skal på langtur, er valget faldet på en Triumph Tiger 800. Den virker bedre og mere komfortabel for mig.

Kør pænt og fortsat god sommer.

/Per smiley

• #8   27. jun 2016 Rigtigt godt valg. smiley

Kommentér på:
MT09 Tracer.

Annonce