{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

"Ny" MT09 og lys {{forumTopicSubject}}

I min jagt på en ny MC, er interessen faldet på MT09. Prøvede en Tracer 900, og er vild med motoren. Men kan bedre lide udseende på MT09.

Generelt får den en masse ros med på vejen. Men eet punkt hvor jeg kan se den får lidt høvl, det er mht lyset om natten. Kører man lige ud, er der masser af lys, hvor man har brug for det. Men i sving, er det pludselig meget svært at orientere sig.

Er der nogle af jer med den "nye" MT09 der har oplevet det? Er det et reelt problem for jer? Eller går det an?
Ekstra lamper syntes jeg ikke klæder den. I hvert fald ikke hvad jeg har set endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Ny" MT09 og lys
  • #1   10. jul 2018 Er det ikke sådan på næsten alle mcèr.
    Det er svært at få lyskeglen det rigtige sted hen, når mcèn lægges ned.


  • #2   10. jul 2018 Pandelampe?

  • #3   10. jul 2018 Jo, på mange er det. Men med en klassisk glødepære, er det som regel ikke et kæmpe problem, da lyskeglen "fader" ud og ikke er så afgrænset. På den nye MT09 er det meget afgrænset.

  • #4   10. jul 2018 Har også en ny MT 09 ,har ikke tænkt over det med lyset i sving, har kun tænkt at jeg synes den har et godt lys om aften, men min første MC, så måske lidt svært at svare på i forhold til andre, tænker så også lige hvor meget man kører, når det er mørkt på den slags motorcykel.

  • #5   10. jul 2018 Ja, lyset skulle være rigtig godt, der hvor den rammer. Det ser ud til der er godt hug på.
    Heller ikke sikkert det er så stort et problem, som jeg kan se nogle gør det til.
    Selv vil jeg komme til at bruge den kommende MC til meget blandet kørsel. Og da jeg har skiftende arbejdstider, vil der også blive noget kørsel i mørke.
    Og skulle jeg få forvildet mig syd på, til Italien osv, der ender vi ofte dagen med at køre i mørke. Det bliver jo tidligere mørkt, syd på.

    Nu var det også mest for at se om jeg kunne få lidt erfaringer fra folk og høre om deres mening.


  • #6   11. jul 2018 Ift. Italien, lyder det som om at I er flere mc'er. Så vil du have de forankørende og deres lys at orientere dig ud fra også. Jeg kan dårlig tro, at det skulle være det helt store problem.

Kommentér på:
"Ny" MT09 og lys

Annonce