1.102 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mig angående forsikring!!!! {{forumTopicSubject}}
Er der ikke nogle af jer som kender et godt, men vigtigst af alt billigt forsikringsselvskab...
Jeg synes at jeg betaler for meget for min mc og vil gerne flytte den og min bil, en Citroen C5, 2.0l til et billigt forsikringsselvskab....
Nogen der kender nogle billige selvskaber.....?
På forhånd tak!!!!
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 96
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 67 Svar: 579
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 282
igennem østjydsk bank.
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 282
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 282
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Per
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 282
Jeg har snakket med Tryg og de ville have 36000kr med kasko!!!! ;-(
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 588
Vil tro der er læsning til flere dage......
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 363
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 847
/Simon
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 15
med hilsen fra lona
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 70 MC-er: 7 Annoncer: 1 Emner: 209 Svar: 5.342
okt 2005
Følger: 50 Følgere: 40 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 75
Det bliver svært for dig at finde et selskab,der vil forsikre din kværn,, den er for stor,,.
men prøv :: 3krone,vestjyland,Thisted amt,tryk. forsikring..
hvor skylder du penge på kværnen..?
mvh
jk
Hjælp mig angående forsikring!!!!