{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  malning af en suzuki gsx f
  • #1   3. aug 2016 Det du kan gøre er at skyde en 5-6 billeder af kværnen og maile dem til flere forskellige malere/autolakører i din omegn. Beskriv grundigt hvad du ønsker at få lavet. Hvis de er interesseret i opgaven skal de nok give dig en pris.

Og husk: Jo mere du selv kan lave, jo billigere bliver det. Hvis du selv kan afmontere de dele der skal lakeres, og evt. slibe og spartle hvis det er nødvendigt, så sparer du dette og en masse arbejdstimer. God jagt.

• #2   3. aug 2016 Du sparer ikke en skid ved selv at spartle og slibe, for maleren skal lave det om igen, det er spartlingen der er det svære ved at male, ikke malingen.

• #3   3. aug 2016 >>>Allan kolding:

Hvis han selv kan gøre godt nok, skal maleren sq da ikke i gang med det. Jeg prøvede bare på at hjælpe ham til den bedst mulige billege løsning.
    Alt i den her verden man skal have lavet indebærer to faktorer: Materialer og arbejdsløn, og hvis han kunne spare på begge faktorer tror jeg da kun han vil blive glad.

• #4   3. aug 2016 Jeg har ikke mødt nogen endnu der kunne lave det godt nok til at en maler bare kunne male det over, det er jo ikke for sjov de står i lære i 3.5 år, bevares, der er da nok nogen som kan, men det er ikke de fleste.

• #5   4. aug 2016 Det er jeg så ikke enig med dig i, jo mere forarbejde han selv kan gøre, destro mindre skal maleren lave, og ja det kan da godt være han skal over noget af det alligevel, men nogle arbejdstimer kan da spares ved at gøre det selv.

• #6   4. aug 2016 Lidt enig, han kan kan matslibe med en korn 400 hvis den er perfekt i forvejen, så er det jo bare at male ovenpå det.
    (nogen siger sikkert 500 eller 600)

• Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #7   4. aug 2016 Min far er selvstændig autolakere og kan gøre det for 3000kr hvis du selv afmontere delene. Hvor er du fra?

• #8   4. aug 2016 Nu siger jeg bare....hvis det var mig der skulle male din MC. Så ville jeg helst have at du ikke selv havde gjort noget ved noget af det :), så har jeg en helt klar ide om hvordan dine ting ser ud og hvis der skal spartles eller rettes op så fortrækker jeg selv at gøre det :). Kan godt være i mener at det ville hjælpe maleren hvis i selv gjorder det, men for mig personligt så ville jeg bare helst havde at i lavet være med at gøre noget selv.

PS jeg er uddannet autolaker

• #9   4. aug 2016 Lyder umiddelbart billigt.
    Nogen som har priser på hvad de har givet for en lakering?

• #10   4. aug 2016 Ordet "selvsliber" var meget brugt i 70erne og 80erne, man sleb selv og maleren malede så, det kunne være så billigt som kr 1.000 til maling og maler.
    Jeg kom til en sådan maler og spurgte hvad han skulle have for det, han sagde så det var bedre han sleb og jeg malede, det ville give et bedre resultat, men selvfølgelig kunne jeg ikke male som en autolakerer, men bundarbejdet ville være perfekt og så kunne der altid males om igen. Tror man snakkede om 20-30 operationer i en komplet lakering, vi ville jo kun lave 2 eller 3, også kaldet en "salgspisser"!

• #11   4. aug 2016 Sidst jeg fik et tilbud på lakering af en fuldkåbe cykel (jeg skulle selv pille delene af) var 8.000,- ex. moms.. smiley

• #12   4. aug 2016 Gav 500 sidst, for en tank og 2 sidedæksler Honda CB500F bordeaux farvet, selv om jeg havde sagt postkasserød til maleren. Det var engang i 80erne smiley

• #14   4. aug 2016 Er postkasser ikke blå..?
    smiley

Nå - gav 6000 for et par år siden for en total lakering hvor jeg havde gjort alt slibe og afmærknings forarbejdet, han sagde det var en stor hjælp bare at få stumper og skaller der var afdækkede, mærket og preppede så han blot behøvede at grunde, lakere og give to gange klar lak..

Du kan se hvilke dele her.: http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/3802-100_000_km_tjek___
    Selvom den kun bruges til at hente isvafler på, - står den stadig som en kattelort i måneskin..
    Hygge mæ' dit projekt.. smiley
    smiley

Kommentér på:
malning af en suzuki gsx f

Annonce