{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSX-S 1000
  • #1   28. aug 2016 En af mine kammerater har en. Han rosser den meget til skyerne, (ellers havde han ikke købt den smiley ). Jeg selv har også sådan en i tankerne når jeg er færdig med studie, måske bare en F i stedet.

  • #3   28. aug 2016 Byttede gixxeren ud med sådan i maj måned og har absolut ikke fortrudt skiftet,.

    Den har meget on/off gas fra fabrikken, det har en power kommander afhjulpet, og nu kører den fantastisk, så sæt penge af til det, det er blevet muligt at få den flashet her for nylig, så PC kan spares.

    Cyklen kører derudover fantastisk, motoren er en lækker sag fra den gamle K5/K6 gixxer 1000 hvor den er ændret lidt i område, så den herlig brutal i bunden.

    Det er en nøgen cykel og det er man ikke i tvivl, så alt over 150 er mindre behageligt, til gengæld er den superskarp på sving, småveje og by.

    Kan kun sige køb og smil


  • #4   31. aug 2016 #3 Grauballemanden

    Har godt hørt og læst om det med on/off gas.. Og også løsningen. Så det vil jeg jo gerne have gjort sådan ret hurtigt.. Nu kan jeg se at du selv er fra Kbh, så hvor har du fået det gjort, og hvad koster sådan en omgang..? Har ingen ide om hvad det med at Flashe betyder, ud over når damerne gør det smiley

    Nu siger du at alt over 150 + er mindre behageligt..? Er det fordi vinden tager fat i cyklen, eller hvordan.. Har aldrig kørt naked bike før smiley

    Har prøvekørt den almindelige, men tror jeg ofre de 5.000 ekstra, og så får Yusimuro udgaven istedet for.. smiley


  • #5   31. aug 2016 on/off gassen:
    Jeg fik lavet det hos Troels ved testbænken samtidig med første eftersyn, det kostede lige omkring 5000 og er pengene værd i kørbarhed, før var den håbløs i sving og ved bykørsel,

    Når han flasher er det direkte i motorstyringen ECU hvor mn går ind og ændre i opsætningen, blanding etc, her kan der pilles temmelig meget, og man sparer selve power commanderen, så det bliver lidt billigere, det var ikke muligt på den da jeg fik det lavet men frigivet nu, og jeg vil anbefale det kontra commanderen, der er nok en del religion om hvad er bedst så det vil jeg anbefale du lader ham eller hvem du vælger at rådgive om.

    Over 150 cyklen er fin stabil, osse over de 200 det mindre behagelige er det vindtryk man sidder i på en naked, især over længere stræk for eksempel, sammenlignet med kåbecyklerne, eksempelvis kørte jeg hjem fra Paris og havde en del motorvejsstræk, her savnede jeg gixxeren til at æde nogle hurtige kilometer, men i hverdagen ingen problem, og den lever i sving og på småveje

    Jeg fravalgte yoshimura udgaven og brugte de 5000 på lidt andre smådele, greb, sædeskal, nummerpladeholder og fælgstafferinger, efterfølgende har jeg sat en IXIL Hyperlow på, med rigtig fin lyd i ikke bulder brag, men sprød motorlyd - kan anbefales

    http://www.kc-engineering.de/abbildungen/lxil-Hyperlow-Endschalldaempfer-Endtoepfe-exhaust-silencer.jpg

    Ud og køb den er vanedannende


  • #6   3. sep 2016 Har nu bestilt en hos Enghave motor, skal ind og skrive under mandag, og så er der Max 1 uge's leveringstid.. Så er forhåbentligt ude og køre i slutningen af næste uge. smiley

  • #7   4. sep 2016 Tillykke! smiley Den bliver du glad for

  • #8   2. okt 2016 Tillykke med den

    Har du fået kørt på den, og lever den op til forventningerne


  • #9   7. nov 2016 Hej.. Fik kun rullet 1800 km inden den kom i stuen.. Men den kører rigtigt godt, og er super tilfreds med den. Dog skal jeg have en powerkommander på, så jeg kan slippe af med On/off gas..

  • #10   7. nov 2016 hvorfor en powercommander når det samme kan gøres direkte i ECU'en. Det vil da være spild at penge smiley

  • #11   11. nov 2016 Hvem kan lave det Elias, og hvad koster det..? Har bare hørt at hvis det skal gøres helt korrekt, er der mange timer idet, og man ender i næsten samme beløb pga alle timerene..?

  • #12   11. nov 2016 det bliver lavet efter fast pris uanset time antal smiley Typisk 2500 - 4000 kr hvis sekundær spjæld også skal indstilles.
    Der er de kendte så som FV motor og mr. dyno, men også private blandt andet racing4fun.es


Kommentér på:
Suzuki GSX-S 1000

Annonce