{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

honda vt 750 {{forumTopicSubject}}

jeg går og lurer lidt på om jeg skal ha mig en lidt mere cruiser agtig maskine end den jeg har nu.. og efter meget søgen er jeg faldet over honda - da jeg er af det indtryk man får meget for pengene her..
for og imod??
er der for lidt power??
hvad siger folk derude
jeg har en fabriksny på bedding..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda vt 750
  • #1   12. sep 2016 Du må ud og prøve den, det er jo kun dig selv der kan afgøre det ;)og mht at cruise, så er det jo ikke farten der er afgørende..

  • #3   17. sep 2016 jeg har en anden der skal i byt.. så den går nok ikke


  • #4   23. sep 2016 VT750 er en fantastisk cruiser, som sin eneste i Hondas modelprogram
    - den er fysisk pænt stor og føles også stor, når den trækker. Affjederingen er blød og lækker. Man kan lige give den en tand mere i forgaffel olien, så er den spitzen til en 2 meter gut smiley

    Gik fra en 1100 XVS'er med tons af fejl, og Honda'en er bare den maskine overlejen, synes jeg. Mærker ikke step-down på motorsiden, så det er fedt at opleve kubik racet slet ikke holder vand.. På VT750 har man valgt det rigtige kompromis og grundkonstruktionen er bund solid (synlige fjedre der kan justeres og en kardan bygget ind i bagsvingeren), det kører bare... 10.000 km allerede i denne sæson uden at have problemer!

    Indsprøjtningen for den til at gå så smooth, at den sidder lige i skabet!
    - Jeg mærker at der, en klar forskel fra karburator modellen til indsprøjtningen... Der er en dyse på hvert forgreningsrør, hvor karburator modellen er alene om de to cylindre..


Kommentér på:
honda vt 750

Annonce