1.688 visninger
|
Oprettet:
Så blev det også Oktober.. {{forumTopicSubject}}
Hovedvej 21 omkring Roskilde står til at være blevet saltet her til morgen
http://trafikkort.vejdirektoratet.dk/index.html?visiblegroups=GroupA,GroupG
Synes de er tidligt ude i år, iom. sæsonen jo først officielt slutter om 2 måneder
jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 229
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.309
jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 229
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.309
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 342
jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 229
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 508
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 229
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 276
Jeg tænker de har været ude og se om den fungerer, så de er klar til sæsonen
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Så blev det også Oktober..