1.023 visninger
|
Oprettet:
Så blev det tirsdag {{forumTopicSubject}}
Jeg vil da lige sige godmorgen til jer alle... og ønske jer en rigtig god tirsdag - som også er temmelig kold, så jeg bruger stadig den firehjulede for at komme jo job....
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Ja øv så er der strøget salt igen
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
I Limfjordstunnelen har de åbenbart "glemt" at salte - eller også kører folk bare som var det sommer... Bilen bremser nu lidt anderledes når der er så koldt - men hvis de ikke ved det - ja så må de jo lærer den på den hårde måde med lidt buler i bilen (thi hi - bare det ikke er mig der er involveret)......
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Hvis du vælger de små veje var de i mit lokalområde rimelig glatte da jeg kørte på arbejde til morgen... men det bliver jo altid bedre i løbet af formiddagen....
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 211 Svar: 422
holdte mig væk fra de snoede små veje pga sand sten og salt og hvad der ellers ligger der på denne årstid
og til alle andre det skal have en lille tur husk noget til halsen det er koldere end det lige ser ud til (og noget til halsen er ikke snaps eller gl.dansk)
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
Selv om der var is på sadlen imorges var det bare op og afsted.
Man bliver godt nok frisk af sådan en tur hvor snot og savl hænger som istapper når man får hjelmen af igen
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Dan......og så længe du har opvaskemaskiner at rode med, så kan du jo godt få tiden til at gå !!
Plus-job !!
;O)
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Forresten......!!
Vi er nogle stykker her i Vendsyssel, der flittigt kører sammen i sæsonnen - en del af VFR-klubben. Et rigtigt herligt team, hvad angår folk og kørestil. Vi afholder nogle små arrangementer fra tid til anden. RIP-sejllads - Hyberpro-aften/info ....m.m. + vi sparker dæk nogle gange i vinterhalvåret med en øl eller to efter fyraften et par timer.
På lørdag d. 8/3 har een af gutterne arrangeret et par timer med Schubert hjelme: salg/info + mc-tøjsalg + samtale-systemer.
Det foregår i Nr. Sundby fra 10,00 - 12,00 ...ca..!!
Hvis der er nogen der har tid/lyst, så sig til, så jeg kan reservere et rundstykke.
Rigtig hyggeligt !!
;O)
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
indenfor dk !!!!
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
og ja trækker pt. i min egen
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Der er lidt Robert Dølhaus over dig tror jeg
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
koster det da noget ?
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Så blev det tirsdag