682 visninger
|
Oprettet:
til admin {{forumTopicSubject}}
det der med at kunne se hvor mange svar der er kommet på de indlæg som er under grupper. men hvorfor kun der? desduden ville det er være fedt hvis man kunne slette en udfordring som der ikke er svaret på (altså en ikke påbegyndt udfordring) så man kan sende den til en der er online.
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.394
Er dog glad for de nye opgarderinger..... det gør det lidt nemmere og mere overskuligt.
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.009
1. Få siden til at køre bedre! Det er godt nok tit, hvor det virkelig går langsomt - eller helt står stille!!
2. Få lavet, så man kan redigere i et indlæg/en kommentar man har skrevet! Det kunne være super lækkert, hvis det blev muligt!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.640
Ved godt det ikke er dig der laver reglerne, eller har mulighed for at påvirke dem, men.
Du skriver det er bevist valg at man ikke kan redigere/slette, hvilket jeg har hørt dig sige før. Spørgsmålet er om du ved <i>hvorfor</i> det er sådan? Er der nogen speciel grund til at det ikke burde kunne fungere herinde, når det fungere glimrende på tusindvis af andre fora rundt omkring? Specielt når vi har så aktive, hurtige og gode admins her inde!?
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.640
Tak for svaret. Det var også nogenlunde det, jeg havde gættet på.
Jeg vil så som modargument til det, sige at det løses temmelig let ved at der, når man retter i et indlæg, kommer en lille note om at der er blevet rettet i indlægget, og hvornår det er sket. Det virker glimrende alle andre steder, uden at det er et problem med folk sletter på livet løs.
Dernæst vil man også kunne løse det, ved at give mulighed for at citere folks indlæg, da det så vil være den der citere, der har slette rettighederne, frem for den citerede. Så har man en idé om at den man skriver med, vil finde på at slette/rette i sine indlæg, kan man blot citere dem i alle sine svar, så er den ged barberet
Til sidst så har vi jo jer hjælpe admins, som jo heller ikke er dummere end som så, så hvis en person gentagne gange "fifler" med sine indlæg, så er det jo bare at smide dem på porten, sværere er det vel ikke
Nå, men jeg er helt klar over at det ikke er noget du lige kan gøre hverken fra eller til over for, jeg synes bare det er en skam, at et af de bedste MC fora på nettet, skal have den ubetinget dårligste brugerflade... Det fortjener bedre
til admin