{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til admin
  • #1   7. feb 2007 Jeg synes det var bedre at afskaffe det. Det samme med stemmer osv. Det skaber mere bøvl end godt.
    Er dog glad for de nye opgarderinger..... det gør det lidt nemmere og mere overskuligt.

• #2   7. feb 2007 Synes godt nok også de burde bruge lidt kræfter på:

1. Få siden til at køre bedre! Det er godt nok tit, hvor det virkelig går langsomt - eller helt står stille!!

2. Få lavet, så man kan redigere i et indlæg/en kommentar man har skrevet! Det kunne være super lækkert, hvis det blev muligt!

• #6   7. feb 2007 ja den er go... men hvrfor kan man ikke se antal svar der?

• #8   7. feb 2007 Hej Strada

Ved godt det ikke er dig der laver reglerne, eller har mulighed for at påvirke dem, men.
    Du skriver det er bevist valg at man ikke kan redigere/slette, hvilket jeg har hørt dig sige før. Spørgsmålet er om du ved <i>hvorfor</i> det er sådan? Er der nogen speciel grund til at det ikke burde kunne fungere herinde, når det fungere glimrende på tusindvis af andre fora rundt omkring? Specielt når vi har så aktive, hurtige og gode admins her inde!?

• #10   8. feb 2007 Hej Strada

Tak for svaret. Det var også nogenlunde det, jeg havde gættet på.
    Jeg vil så som modargument til det, sige at det løses temmelig let ved at der, når man retter i et indlæg, kommer en lille note om at der er blevet rettet i indlægget, og hvornår det er sket. Det virker glimrende alle andre steder, uden at det er et problem med folk sletter på livet løs.
    Dernæst vil man også kunne løse det, ved at give mulighed for at citere folks indlæg, da det så vil være den der citere, der har slette rettighederne, frem for den citerede. Så har man en idé om at den man skriver med, vil finde på at slette/rette i sine indlæg, kan man blot citere dem i alle sine svar, så er den ged barberet smiley

Til sidst så har vi jo jer hjælpe admins, som jo heller ikke er dummere end som så, så hvis en person gentagne gange "fifler" med sine indlæg, så er det jo bare at smide dem på porten, sværere er det vel ikke smiley

Nå, men jeg er helt klar over at det ikke er noget du lige kan gøre hverken fra eller til over for, jeg synes bare det er en skam, at et af de bedste MC fora på nettet, skal have den ubetinget dårligste brugerflade... Det fortjener bedre smiley

Kommentér på:
til admin

Annonce