{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til admin
  • #1   1. maj 2007 Ja du har ret ! Synes også det er træls... for som du skriver er det ellers et seriøs site, i forhold til bilgalleri, scootergalleri osv

• #2   1. maj 2007 ja... for mange useriøse profiler.... det flyder med dem...

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #4   1. maj 2007 Hej.
    Jeg har ingen digitalkamera. så jeg kan ikke lægge billedr af min cykel på.
    Jeg har et digitalbillede af min hund, var det noget.?

• #5   1. maj 2007 > kaj 9210 ja tak må vi se den smiley det ser da også ud til at du i det mindste har en mc og en alder der gør at du ikke kommer med kommentarer der hører til på scootergalleriet..

• #6   1. maj 2007 Hvis det kan gøre nogen glade, så vil jeg gerne se din hund kaj smiley

Det genere ikke mig, så længe folk der ikke ved hvad de snakker om kæfter op, men det er folk med som uden alder navn eller mc lige gode om smiley

// Michael

Ps. Jeg syntes bare det er fedt at interessen for motorcykler vokser, det betyder bare større træf, og flere forskellige mennesker at møde rundt om i landet.. smiley

• #7   1. maj 2007 " Det genere ikke mig, så længe folk der ikke ved hvad de snakker om kæfter op, men det er folk som ikke skriver: alder navn eller mc lige gode om smiley "... Bedre formuleret smiley

• #8   1. maj 2007 Undskyld Michael M... men jeg forstod det ikke endnu?!?

• #9   1. maj 2007 jeg vil osse gerne have en endnu mere forenklet version smiley

• #10   1. maj 2007 fred være med det, faldt bare lige over at der egentlig var nogle stykker herinde uden hverken bu eller røv udover et navn.. og at der af og til kom en bemærkning (ofte fra en sådan profil) der er helt hen i hegnet..

• #11   1. maj 2007 Michael ?????????????????

• #12   1. maj 2007 Jeg vil gi' dig ret Martin. De kunne godt gøre lidt for at hæve seriøsiteten.

• #13   1. maj 2007 Det kan da være ganske ligegyldigt hvad folk skriver om sig selv - synes jeg da.
    Der gik da også en måned inden jeg selv fik min mc oprettet, og så er det kun blevet til en hurtig omgang billeder.

Mht indlæg, så synes jeg det er HELT generelt at folk ikke kan finde ud af at holde sig på sporet i et indlæg og begynder at snakke om alt mulig mærkeligt end det forfatteren spørger til, det synes jeg da er skide hamrene irreterinde.
    Jeg læser også ofte andres indlæg for selv at lære lidt og blive lidt klogere, men så kan sidde der og læse 50 indlæg i en tråd uden at komme en skid videre. Rimelig røv alligevel ! Og da ikke mindst for forfatteren som spørger for at få et svar der kan bruges, men ak nej.
    Det er nok også derfor mange tråde oprettes flere gange fordi der gik lort i den første.

Personligt bruger jeg ikke selv så meget tid her længere som tidligere, da det forumet ikke er helt så seriøst som jeg havde håbet på.

Bare lige et surt opstød herfa, fortsat god aften til alle.

• #15   1. maj 2007 Motorcykelgalleri drejer sig vel om mc eller hvad ?????

Ellers er der jo en fin lille menubjælke øverst på siden hvor der henvises til at mulig andet

Vil folk skrive om sig selv kan de gøre det i Off topic eller på BaBoom

Jeg er da ligeglad med folks alder og hvad de laver, det rager jo for så vidt ikke mig

• #16   2. maj 2007 lige en lille stikpille til Jesper (odense).
    Skal du aldrig have trukket den yams ud fra den have(på profilbilledet), så vi kan komme ud og køre tur:-)

• #17   2. maj 2007 Det er jo frivilligt om man vil oplyse det eller ej.....
    MEN, jeg synes det gør at en person virker mere engageret og seriøs hvis der er oplyst landsdel, alder osv.... Det gør at man føler man "kender" personen lidt, bare ved at gennemlæse deres profil.. Men folk må da selv om det, men jo, synes generelt det virker mere seriøst at der er givet så mange oplysninger som muligt smiley (er dog skide ligeglad med årsindtægt, husnummer og skostørrelse)!

MVH
    Jarno

• #18   2. maj 2007 Forresten, det med folk der ingen mc har oprettet endnu, det synes jeg man skal passe lidt på at dømme ned på, for jeg oprettede min profil uden mc, og der gik længe inden jeg fik en mc....
    Jeg brugte tiden uden mc herinde til at drage erfaringer fra alle jer som har haft mc en del år, samt spørge til råds om hvilken mc jeg skulle springe efter m.m.m. smiley

MVH

• #19   2. maj 2007 hvad er det lige du vil have admin til at gøre siden du addresserer indlægget til admin??

Synes sku der er mange med mcer som også kommer med tamme kommentarer - der er ikke noget problem i mine øjne.

Kommentér på:
til admin

Annonce