3.211 visninger
|
Oprettet:
Hvornår holder folk med at køre for i år? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en gammel sag til at stå inde resten af sæsonen. trækker den muligvis ud en enkelt dag inden dec.
Men ville lige høre hvor længe folk bliver på vejen for i år, og hvad folk kører.
Ved at der er et træf d. 1 dec. i Århus, med harley og veteran.
Egentlig mest et stemnings-forum.
Go vind.
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 640
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 667
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 291
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 201
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
31/12-16 og så starter igen 01/01-17 hvis det ikke er sprit kørsel
Skifter dog mc inden længe så kommer yamaha´en ind og Kawa´en ud
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 668
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
min sæson bliver kortere og kortere for hvert år, lader det til
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 841
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
maj 2015
Følger: 32 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 11 Svar: 69
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 508
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 190
På den anden side er jeg en dag eller to fra at få min 250'er MZ ud at køre igen, så det bliver måske den der får vinteren i år. MZ-DE generator/tænding, så den skal nok starte. Nu havde jeg 45 års jubilæum for den i år i maj, så..
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 9
Alt under 7 grader er til vinterdæk...
Og da mine bridgestone s21 ikke må betegnes som vinterdæk, bliver det småt med ture resten af sæsonen...
Og når den første salt er på vejene, så er det slut!!!
mar 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 16
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 39
Når der er snestorm eller isslag.. ellers bare derud af!
jul 2009
Følger: 3 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 69
mar 2013
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 37
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 471
Jeg har en speciel-mc hvor saltet kan vaskes af med vand.
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 7
jul 2016
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
nov 2012
Følger: 1 Svar: 4
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 7
nov 2012
Følger: 1 Svar: 4
jul 2016
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 917
jul 2016
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
Hvornår holder folk med at køre for i år?