Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mz'er
  • #1   3. nov 2016 Går den så går den.. Men hold da ellers op, man kan jo få en naked 600 fra starten af nullerne til den pris:-/

• #2   3. nov 2016 Jeg kan ikke lade være med at smile lidt når jeg ser den annonce smiley

Da Han startede i det små udenfor Hedensted ved Horsens med knallert salg i et gammelt forfaldent hus, havde han netop sådan en til at holde som var til salg.
    Den var som ny og den købte jeg for 5000kr, den skulle jeg vist ha gemt og solgt til ham igen smiley

• #3   3. nov 2016 Da der kom en afgifts nedsættelse i 1991 faldt en MZ 150 ETZ prismæssigt under en ny Puch Maxi, som dengang kostede, mener jeg kr. 9.995.
    Jeg mener MZ'en kostede ca kr. 7.500 og der var vildt rift om de få der var i landet smiley

• #4   4. nov 2016 Jeg kan ikke se noget galt med prisen, man betaler jo for kvalitet.

• #5   4. nov 2016 http://www.motorcykelgalleri.dk/mz-ets/id-212131

• #6   4. nov 2016 Havde det så været denne her med Guzzi motor smiley

profilbillede
  • #7   4. nov 2016 #5 ; Nu er det 2 forskellige modeller , men Henriks ETS er en klassikker og er sat billigt i pris . Har set den live , og der er INTET t komme efter på den .
    Men til omkring 30.000,- , så vil jeg sgu ha` sådan en her ; ES 150 Dana Sport . Lavet i nogle få hunrede eksemplarer........så lige så sjælden som gyngeheste lort...... smiley

profilbillede
  • #8   4. nov 2016 smiley smiley smiley

den kostede 9970 fra ny i 1986 smiley smiley

• #9   4. nov 2016 det er en joke der har varet i flere år, den mz - jeg har også skrevet til dem flere gange og hørt om der var sneget et ciffer for meget med.

• #10   4. nov 2016 Hvorfor skulle en forhandler lave jokes ?

• #11   5. nov 2016 Jeg har da været inde på deres side mange gange for at se om joken var blevet solgt ??

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 39
    #12   5. nov 2016 Nu er det ikke lige min lidenskab/pasion, men hvis det var finder man da næppe et pænere eksemplar (dog vil jeg betinge mig at det venstre bagerste blinklys blev rettet ved evt. handel).

Det er jo hos en forhaller og med garanti og så vider, så finder ikke at prisen er urimelig.

• #13   5. nov 2016 smiley smiley så finder ikke at prisen er urimelig smiley smiley det er forhåbentlig en joke , ligesom prisen , den er kun steget 3x nyprisen på 30 år ?? hvor tit sker det lige ? smiley

• #15   5. nov 2016 holy crap batman smiley smiley

profilbillede
  • #16   6. nov 2016 Hvis man sammenligner den med hvad folk forlanger for en skamskåret cafe racer, som ikke kan synes igen efter ombygning er prisen vel ikke særligt overdreven smiley
    Jeg elsker gamle motorcykler og cafe racere men hvis der er købmænd inden over så koster det i forhold til hobby folket.

• #17   6. nov 2016 Ja ja det koster at forhandleren skal give garanti på cyklen, men når den koster 5 gange så meget som man ellers kan købe en for privat, så ER der noget galt..

• #18   6. nov 2016 Øhhh.......hvis man synes at noget er FOR dyrt.......så kan man vel bare lade være med at købe det..... smiley .
    I den sidste ende er det vel køberen der bestemmer om han vil give en fantasi pris ?
    KIM

• #19   6. nov 2016 Ork ja, jeg havde heller ikke tænkt at købe den.. Men man kan godt more sig smiley

• #20   6. nov 2016 Hvis der ikke er nogen, køber der vil give 30 kilo, er prisen for høj.
    15 kilo havde nok været mere realistisk. smiley

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 39
    #21   6. nov 2016 #13 – Prøv at se på brugt priserne på en Yamaha FS1 DX. I min MC-revy fra 1977 kostede sådan en 3695,-kr, så her vil du kunne se prisstigning på op til 8x nyprisen. Det er så også på 39 år smiley

• #22   6. nov 2016 ja det er da stukket helt af med de knallerter der , selv svenske , hollandske samt 4-gearkonverterede danske 2gears kan koste over 10K på trods af de ikke må bruges på offentlig vej smiley

• #23   7. nov 2016 Hvad siger i kan man tillade sig et byde den en plov ned. man vil jo nødig være skyld i at han går fallit smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/bmw-r-100-7/id-193673

Jeg tror sku at jeg er nød til at sætte prisen op til 75000,- på min MZ så den følger inflationen på mcer haha

• #24   7. nov 2016 Prisen på den Etz er måske nok noget høj. Men priserne på stort set alle de små cykler r steget voldsomt efter at mange er købt til ombygning til Bobber eller café racer , og jeg tror at originale cykler bliver en sjældenhed.

• #25   9. nov 2016 Jeg tror den bliver svær at komme af med, men:
    Der er faktisk ikke så mange tilbage - Den Dana Sport der er vist længere oppe er virkeligt en one off, og min 'Oprindelige' 150'er er der 8 af herhjemme, og en eneste 63'er.
    I tyskland bliver de solgt for noget der ligner 20.000 kr.
    en ETS 250 kan nemt koste 35.000 til 50.000 kr. i prima udgave.

Efterhånden er det sjældenheder - Jeg købte en af dem der var til salgt for 'Mindre end en Puch Maxi' - Og den er også skrottet for mange år siden.

Hvor mange har ikke kørt markræs med en MZ indtil den røg i skrotdyngen?

• #26   11. nov 2016 Max 5.000.
    Dét der er rendyrket plat.

Kommentér på:
Mz'er

Annonce