1.629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Aflevere nummerplade.. ? Aflevere nummerplade.. ?

Hej alle.. smiley

Jeg har tænkt lidt på at aflevere nr.pladen til lille Suzi, så jeg ikke skal betale afgift og forsikring på den, når den alligevel ikke bliver brugt.

Men hvordan er det så, når den skal bruges igen, er det bare at hente nye plader, eller hvordan fungerer det?

Grunden til jeg ikke vil sælge den, er at jeg nok ikke kan få noget særligt for den, så hellere beholde den til man engang skal bruge den igen. smiley

Tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aflevere nummerplade.. ?
  • #1   11. feb 2007 du kan godt aflevere pladen og derved ungå at betale forsikring og vægtafgift .
    dog er jeg ikke sikker på den så vil være forsikret ved tyveri .
    nogle selskaber køre vist stadig med at du kan ligge pladerne op så du ikke betaler andet end et symbolsk beløb for at den faktisk stadig er brand og tyveri forsikret .
    ring lidt rundt .

• #3   11. feb 2007 Jeg afleverede min plade på motorkontoret sidste år. jeg har en stilstands forsikring på der dækker tyveri og brand mener den koster 1000 kr om året.

• #5   11. feb 2007 Har du GF? Så kan du nemlig bare sende pladen til dem, og så trækker de perioden pladen ligger ved dem, fra din årlige regning. Men ring lige for en sikkerhedsskyld inden du sender frem og tilbage - det er jo ikke altid de er helt enige om reglerne ved GF smiley

• #6   11. feb 2007 Jeg ville helst afmelde den helt, så den er gratis at have holdene, men ved så ikke hvordan det forholder sig når man engang vil bruge den igen?

• #7   11. feb 2007 hvis du helt afmelder den skal du til syn med den når den skal ud igen, så en smule kan du spare, sådan cirka 300 kroner ved det, forsikring betaler du alligevel ikke i 3 vintermåneder eller gør du

• #8   12. feb 2007 Den skal ikke ud igen iår smiley Den skulle måske holde et par år, og så er der ingen grund til gå og betale forsikring og afgift, jo..

Kommentér på:
Aflevere nummerplade.. ?

Annonce