{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

ny på cykel.. {{forumTopicSubject}}

hey som skrevet er jeg ny på cykel så jeg ved ik hva tøj der er godt og hva der ik er.. og hvor man kan købe og hvor man ik skal købe...

men tænker lidt over i stil med denne her.. http://www.louis.de/_3047b85554fadcee802eead36848f48532/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=772&list_total=8&anzeige=0&artnr_gr=207519
men ville gerne have lidt råd og dåd om det er fint nok eller om det er bedre med berik eller noget andet

håber der nogle flinke hjælpere....

mvh Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny på cykel..
  • #1   15. feb 2007 Man køber for det første ikke tøj uden at have prøvet det.... smiley

De kan man måske 2. gang når man har sine størrelser i MC-tøj.

Ellers hop ned hos en forhandler og prøv tøj o.s.v. og så kan du så være fræk at bestille det fra udlandet....

• #2   15. feb 2007 Sættet du har fundet, er formentlig udmærket, men Kim har aldeles ret - du er nødt til at prøve det

• #3   15. feb 2007 jamen det var måske os sådan at jeg ville køre til kiel og prøve noget tøj først hvis det var men ville gerne vide om det er godt nok eller om der er noget der er bedre og hva folk har af oplevlser med deres tøj og sådan...

• #4   15. feb 2007 Nu har jeg godt nok ikke været i Kiel men sådan som jeg har forstået det er det en mindre butik. Hvis du derimod kører til Hamborg så er der kæmpe udvalg......

• #5   15. feb 2007 os ved det der louis.de eller hva... ved du om de er hård til engelsk der for styre ik helt vildt godt i det tyske sprog hihi

• #6   15. feb 2007 jep Louis.... og nogle kan da engelsk....

• #8   15. feb 2007 hmm jamen det kan da være det er der jeg skal hen så.. det var os bar fordi at kiel var tættere på at jeg ville derned men om man køre lidt længere er jo lige meget men mener du ik det er turen vær..

• #9   15. feb 2007 chris sådan lige fra deres side at bedømme så ligner det ik der er så meget dernede er det os sådan det er når man kommer derned eller er der mere når man kommer derned..

• #12   15. feb 2007 mette er det den ved grænsen du snakker om eller er der en af de andre smiler.. fei cykel forresten.

chris oki jamen grænsen er jo ik så langt væk og det lægger jo på vej hvis jeg skal længere ned men er det lige der ved det der ved det indkøbspark noget..

• #13   15. feb 2007 Brian

Du skal ikke være så nervøs for sproget. Dels er de rimelig godt gående i engelsk, men desuden er du ikelængere ned, end der nok skal være en, der i hvert fald forstår en del dansk.

• #14   15. feb 2007 os i hamborg jamen bar de kan engelsk så skal det nok gå men tror bar de vil grine hvis jeg snakker tysk til dem og sige at de ik forstår finsk eller sådan noget hihi...

• #16   15. feb 2007 chris takker.. jamen vil lige prøve at kigge dernede så hvis jeg jo beslutter mig for at tage afsted mod tyskland..

• #17   15. feb 2007 Hej Brian og alle på MCG så er det vist tid til mit første indlæg..
    Jeg var selv i samme situation som dig her i vinters, jeg skulle også købe et komplet sæt tøj, da jeg har købt cykel for første gang her i vinters. Så jeg undersøgte lidt på nettet, hvad der var af butikker i Flensborg. Jeg fandt da også et Sæt hos Hein Gericke som jeg synes så fedt ud og så til en billig penge endda :-).. Men men men da jeg først fik det i hænderne så det altså pinligt billigt ud, i forhold til det Alpinstars sæt som hang ved siden af (og som kostede tre gange så meget) men jeg syntes ihvertfald ikke det levede op til de krav jeg havde forestillet mig (Min personlige holdning!!!). Så jeg fortsatte ind til Motshop i midtbyen af Flensborg www.mot-shop.de En meget mindre butik, men jeg synes faktisk at udvalget var mindst, hvis ikke bedre, lige så godt som ude ved HG.. Der endte jeg da også med at købe et lækkert Dellæder sæt fra Dainese, godt nok lidt dyrere end det hos HG, men kvaliteten synes jeg også var lysår bedre (Og så var der lige 20% rabat på alt Dainese, det gør det jo ikke dårligere :-D)

Men en lang historie kort, find ud af hvad du vil/kan give for dit udstyr, undersøg hvilke butikker du vil i hjemmefra, og så skal der ellers bare ses, røres og prøves i vildskab smiley
    Lidt "ekspert" råd fra en nybegynder, håber du kan bruge det til noget...

• #18   15. feb 2007 Nu kan det også godt betale sig at tage rundt til div. mc forretninger i DK her til foråret. Tit at sidste års tøj skal skiftes ud med det nyeste så de har et eller 2 sæt hængende billigt.

• #19   15. feb 2007 jamen det var da et super råd mester så det er jeg glad for det var nemlig lige sådan nogle svar jeg ønskede så det faldt godt smiler.. planen var at jeg ville bruge omkring 10000 på tøj med hjelm og alt det.. og hjelmen skal være en xr 1000 fra shoei men resten er lidt uklart men tøjet skal være sort og "grå hvid" for cyklen er sort og det skal kunne bruges hvis jeg får anden farvet cykel engang...

• #20   15. feb 2007 jamen det er rigtig ved at carstens mc holder åbenthus den 3/3 så tror jeg vil starte med at køre derud forbi..

• #21   15. feb 2007 Jeg var hos Hein gericke i tirsdags, de har var noget fedt DAINESE tøj og ikke mindst hjelm... WAUU
    Kan kun sige hun er meget sød hende der arbejder der...

• #22   15. feb 2007 hmm jamen jeg prøver lige at tænke over sagerne men tak til alle jer der har skrevet...

• #23   15. feb 2007 Må jeg så lige tilføje.. at vi har en racerheldragt fra BERIK (LS1) til salg til 5.500 (billigt) i vores lille ræs-team. Sort/ hvid
    (den med "no fear" øjnene.)
    Spritny. (vi fandt nogle fra daineese der passede bedre i farver til cyklerne.)
    Der er en i str. 54 / en i str. 52.

• #24   15. feb 2007 Hej brian.. Jeg kører ned til louis i hamburg imorgen tilfældigvis... :o) Kan da lige vende tilbage med hvor lang tid det tog i trafikken og pris på turen hvis det er?

• #25   15. feb 2007 Jeg har købt min hjelm, støvler, handsker og 2-delt dragt i Hein-Gericke lige over grænsen..

Helt suverænt og til en okay pris i forhold til i Dk. Ejeren taler og forstår super dansk og er også til at prutte lidt med:)
    Jeg synes de har et stort udvalg og så har de som nogle allerede har skrevet fået Dainese. Men også Arlen Ness skulle komme.
    For nylig bestilte jeg en udstødning derfra.
    Alt i alt en super butik, service og betjening. Kan anbefales.

• #26   15. feb 2007 Hej Brian.
    MÅ altså bare lige rose dig for at ville planlægge at bruge 10000.- spir på udstyr inden du skal ud og køre.... dælme god stil dér smiley Du er godtnok fornuftig ! Kan selv huske da jeg første gang skulle ud og investere..... ville dengang hellere bruge pengene på en større maskine - men som sagt, meget fornuftigt Brian - tillykke med maskinen, glæder mig til at se billeder af den her i MCG....:-)

• #27   15. feb 2007 tephan F... jamen er 173 høj og det tror jeg nok er en str. 50 så tror ik jeg kan passe det men prøv at smide et par billeder op med dem og så kan jeg se dem..

Anders[3600] J.. det lyder bar rigtig fint hvis du lige gider det.. og hvis du lige ser det her inden du tager afsted så må du gerne tage et par billeder måske bar med din fon eller noget bar hvis du gider og kan men rigtig pænt gjort af dig alligevel takker på forhånd..

Fynne F jamen hvis det er jeg tager til tyskland så tager jeg forbi der først og kigger men det er da ik så langt væk så der er jo os fint jo...

Dennis L.... hehe tak jamen havde sat mig for at jeg ik ville have en for stor cykel fra starten og der er en sv jo lige i øjet.. og så ville jeg jo passe på mig selv skal bruge den til at køre på arbejde 2-3 (arbejder kun 3 nætter) så man er nødt til at have lidt sikkerhed med sig eller det sys jeg i hvert fald.. har os lidt tid til at spare op til det for skal først til at tage kortet den 27/2 hihi og vil ik køre før alligevel smiler... lidt trist med din cykel er den ved at blive lavet eller kunne den ik det og i så fald har du så fået ny....

• #28   16. feb 2007 hey anders hvordan gik det dernede fik du tøj kan ik skrive i din profil for har ik oprettet min mc endnu,... men fik den lige i dag....... det gav næsten stiv diller hihi......

Kommentér på:
ny på cykel..

Annonce