{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

CBR1000F?? {{forumTopicSubject}}

Hej igen..
Jeg søger nogle erfaringer angående en Honda CBR1000F. Er den tung? Pålidelighed? Alt andet? Min kammerat har nemlig set sig lun på sådan et dyr (vistnok ra Tyskland).. Han spurgte mig til råds, men jeg kender ikke noget særligt til maskinen, så jeg håber I kan hjælpe? P.s.: Han har en VFR fra 1992 nu. Takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin 500 kr.
  • Pudsning af vinduer 400 kr.
  • plæneklipper-service 485 kr.
  • Hjælp søges til ophængning af 77” OLED TV 343 kr.
  • Ukrudtsfjernelse forhave og baghave ved byhus 1.000 kr.
  • Prime and paint 65m2 ceiling (ceiling height 2.4m) 3.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR1000F??
  • #1   16. feb 2007 Hej Jakob !
    Jeg er ikke ekspert på CBR 1000 F - men tung - næææ ikke meget mere end den han kender fra VFR - Pålidelig - ja fuldstændig ligesom andre Honda cykler f.eks. VFR. Det er jo svært generelt at svare på - men én af mulighederne for at søge oplysninger er at checke ind på www.cbrclub.dk - der vil han finde mange CBR 1000 som meget gerne vil dele deres viden ud !

• #2   16. feb 2007 CBR1000F er en god "gammel Klasikker" der er bund solid og som kører godt, og det bliver den ved med....

det er ikke en sving æder på højde med de llidt mindre letterer cykler, men det er en helt fin all round cykel, med masser af kræfter...

Du / han går aldrig galt i byen med en CBR1000F...

Der er en del af dem til salg i brugt markedet, og de holder en rigtig god pris af selv samme årsag.

Kenneth.

• #3   16. feb 2007 CBR 1000 F er meget tungere en VFR , VFR : 220 kg
    CBR : 250 kg. tyngdepunktet ligger også højere på CBR`en hvilket får 20 kg til at virke som 50 .
    Raslen fra kædestrammeren i toppen er lidt en svaghed på CBR 1000 f modellerne
    Jeg ville beholde VFR`en den kan det hele til hudløshed og følger fint en CBR til dørs især når vejen svinger .....:)

• #4   16. feb 2007 Han skal vælge en sc24 model der er bedre smøring af knastkæden når den står i tomgang. Den rasler gerne fra knastkæde strammeren. Den kan skiftes men den begynder hurtig at rasle igen. sc 24 ser også meget bedre ud.

• #5   16. feb 2007 En CBR1000f har en tørvægt på 222-235Kg alt efter årgang.
    Kører fint og holder i evigheder. Men som nævnt har den en raslende knastkæde, men det er ikke noget problem.
    Ville også bibeholde den VFR han har nu. Men det er jo op til ham selv om han er til R4 eller V4.

/
    Jesper

• #6   16. feb 2007 Tak for de fede svar.. Jeg sender dem fluks videre.. Tror bare han muligvis vil prøve noget andet. Personligt synes jeg at sådan en VFR er lækker nok!

Kommentér på:
CBR1000F??

Annonce