774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Svar

Første MC. GPZ 500s, GSX-R 250/400.... Første MC. GPZ 500s, GSX-R 250/400....

Hey. Har læst en del tråde igennem, hvor jeg har kigget lidt efter motorcykler jeg kan lide. Jeg går og overvejer at købe en MC, hvilket jeg har gjort i et lille år nu, og sommeren nærmer sig jo, så lidt yderligere info vil være passende.
(er 18, så lille kort vi snakker)

Jeg har via andre tråde fundet frem til et par modeller jeg finder lidt interessant, og vil høre om i har andre, eller andet og tilføje.

De cykler jeg har kig på er blandt andet:

GSX-R 250
GSX-R 400
GPZ 500 S

Jeg kan bedst lide fuldkåbe og et fint design.
Mit budget ligger vel på maks 40.000, og ser skam gerne at prisen er lidt mindre, men hvis det er de sidste par kilo'er der gør udfaldet, så hellere bruge dem.

Jeg vil gerne have lidt info om disse cykler på godt og ondt. Eventuelt gerne vide hvad jeg skal regne med, at betale for hver, hvis jeg skal have en i pæn stand. Om de er lette at "pille" i, hvis de går i stykker, og hvad de kan rent fartmæssigt.

I skal selvfølgelig være velkommende til at smide andre modeller, som jeg så kan kigge på, hvis jeg nu har overset en smiley

Stephan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første MC. GPZ 500s, GSX-R 250/400....
Kommentér på:
Første MC. GPZ 500s, GSX-R 250/400....

Annonce