Kawasaki GPZ 500 S {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg står måske og skal købe sådan en maskine. Jeg vil derfor gerne have lidt info om den på godt og ondt, og hvad man eventuelt skal være opmærksom på.
1: Hvordan er holdbarheden på sådan en maskine, og har det en stor betydning at den har gået 32.000 km.
2; Er reservedele dyre, og er den let selv at "pille" i.
3: Har nogenlunde fundet ud af, at den går omkring 200 på toppen, men hvordan er optrækket? Og hvad skal jeg forvente, når den bliver droslet?
4: Hvordan er køreegenskaverne på sådan en maskine?
5: Er det generelt en god begynder maskine, som ikke bliver kedelig med det samme?
/Stephan
dec 2005
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.843
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 104
Dannie - Vi snakker om en 92´er. Er det et problem? Ved du noget om, hvor hurtig den er i optræk?
/Stephan
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
2: Alm japaner pris på reservedele.
3: Optrækket til de 150 er ret godt på den. I droslet tilstand er den selvfølgelig noger sløvere. Men træk i bund og mellemområdet skulle være det samme.
4: Supergode. Og meget tillidsvækkende. Hev min rundt i sving med både fodhviler og centralben i jorden uden den var urolig.
5: Ja.
/
Jesper
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 283
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 104
Søren - Har du din droslet?
/Stephan
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 283
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 283
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
Bare mit råd
Kawasaki GPZ 500 S