2.146 visninger
|
Oprettet:
Olie HD twin cam. mineralsk olie ell syntetisk {{forumTopicSubject}}
Heysan...
Ville lige høre om der er nogle der ligger inde med nogle gode argumenter for at bruge syntetisk olie på en HD twin cam 88".
Kører på pan am 20-50 nu, men ville da gerne kræse for den og gi den syntetisk hvis det er bedre, og i så fald, hvilken skal man så vælge?
så et 8 år gammelt opslag hvor en skrev han havde valgt Castrol power 1 racing 10-50.
Håber der sidder nogen med en go omgang viden de er klar til at dele ud af....
mvh Carsten
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 43 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 170
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.572
Olie emnet er en religion, men syntetiske olier er skabt fra mineraler, altså mineralsk olie. Additiver er der oftest flere af i en syntetisk olie, men så er vi ude i en hårdt ydende model hvor det kan have en mindre betydning..
Netop din motor er ligeglad..
Køb den dyre hvis du lægger følelser i det, det gør mange
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
Det er kun din pengepung der afgør hvad du vælger, og man får (som altid) hvad man betaler for. Man kan desuden sagtens få syntetisk olie i 20w50 - og den største forskel der er på de to, er hvor hurtigt olien nedbrydes og additiverne stopper med at virke.
Fortjener en HD motor ikke det?
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 9
Ville den før omtalte castrol power 1 racing være det idelle valg? er jo en syntetisk 20-50 olie.
sep 2009
sep 2009
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 43 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 170
Kan anbefale Putoline fuldsyntetisk olie. Men kun på det grundlag at det er det jeg kører med i min ZXR og synes at motoren kører mere smooth med denne olie end andre jeg har prøvet.
Sjovt vi lige havde set samme video.
Olie HD twin cam. mineralsk olie ell syntetisk