{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Marc H
Marc H
Tilmeldt:
22. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

A2 cykel {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Har leget lidt med tanken om at anskaffe mig en Kawasaki Z800e her til sommer. Har også lidt kigget på en MT-07.. Er der andre maskiner gerne i "street"-genren som i synes jeg burde kigge på? :).
Må indrømme at jeg mest er til Kawasakien, på trods af at den koster lidt mere. Men den har tilgengæld lidt mere at gi' af, når man en dag har det store kørekort, i forhold til Yamahen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A2 cykel
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   29. jan 2017 Hold lige øje med at den max må have 96hk før du neddrosler den.

    Men fine valg ellers...


  • #2   29. jan 2017 #1: Der har Z800e kun 95hk, så den går an.

    Trådstarter: Korrekt at Z800e har flere kræfter når den ikke er droslet, men den vejer også betydeligt mere. Så i uddroslet version, har de faktisk det samme vægt/kraft forhold.
    Største forskel er deres motortyper. Personligt er jeg ikke glad for karakteren i en række 4 motor, mens andre synes en twin som MT07 er bovlam.

    Men MC handler også om hvad der gør en glad. Og hvis dj bliver glad i låget, blot ved tanket om at stå op om morgenen, og kigge ud på din Z800e, så er den det rette valg.


  • Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   29. jan 2017 Tak for svar begge to smiley
    Jeg havde ikke lige taget forbehold for at kawasakien lige vejede det ekstra. Men er 100% enig i at man skal være glad for at gå ud til sin motorcykel om morgenen. Allerede var det lidt nemmere at vælge smiley


  • #4   29. jan 2017 ER droslet, superletvægt med fed lyd! Nu skriver du jo ikke noget om budget, meen den er da vist IKKE dyrere!

    profilbillede
  • #5   29. jan 2017 Z650 måske?

  • Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   30. jan 2017 Ellers tak Asger smiley leder efter noget nyere. Bortset fra det, ser den ellers godt ud!

  • Nikolaj M
    Nikolaj M Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 2 MC-er: 2 Svar: 2
    #7   1. feb 2017 Jeg ville undgå at købe en neddroslet version af en motorcykel. Altså en Z800e. Den bliver aldrig til en rigtig Z800.
    Så hellere købe noget brugt som er droslet, eller kan drosles, og når det store kørekort er i hus, købe den motorcykel man gerne vil have.
    Hvis valget stod mellem en Z800e og en MT-07, så ville jeg tage MT'eren. Den er noget billigere.
    Men tag og kør en prøvetur på begge, og vurdér om Z800e er så meget mere værd.


Kommentér på:
A2 cykel

Annonce