{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

A2 cykel {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri

Jeg er på udkig efter min første motorcykel, og jeg vil høre om der er nogen som ar et bud på en god model.

Krav:
Passe til A2 kørekort
Maks 50.000kr
Pålidelig, med det mener jeg at jeg ikke skal reparere den hele tiden.

Jeg har selv kigget på en KTM Duke 390, men jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med nogle andre gode maskiner:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A2 cykel
  • #1   29. jan 2023 Hvis det skal være i samme stil, så er der også Honda CB500Fa og Yamaha MT03 som er er kig værd

  • #2   29. jan 2023 Tak for svar, men det behøver slet ikke være samme stil. Det skal bare kunne køre

  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    dec 2021

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   29. jan 2023 Mit bud vil være at få en lidt større cykel men så få den droslet. Tænker mt07, suzuki sv650 eller suzuki gsf 600/650

    Alle gode pålidelige cykler


  • #4   29. jan 2023 Jeg ville overveje en større mc med droslingskit.
    F.eks. mt07.

    Når du så synes den er for sløv så ka du bare få fjernet begrænsningen igen og køre hurtigere mc uden at behøve skifte maskine.

    Iflg min erfaring går det hurtigere end loven tillader med at vokse fra de små mc. Og så ka det være en fordel at være på forkant


  • #5   29. jan 2023 Mange tak for svar. Hvis jeg f.eks. køber en mt07 og den er helt standard. Hvordan får jeg den så droslet og godkendt? Er det noget man selv kan gøre eller skal man have fat i en mekaniker, og hvor dyrt er det cirka?

  • #6   29. jan 2023 Personligt ville jeg købe en cykel der går til A2, og så finde en billigere en, man får tit kluntet noget de første par år, og det gør ikke så ondt at vælte en cykel til 15-20000 i stedet for en til 50k. Selvom du køber en større og får den droslet, så er der en god chance for, at du vil prøve noget andet om et par år alligevel. Gs500 er en rigtig god solid begyndercykel der går til A2. Køb den, kør og skift den ud til den fede cykel når du har A.

  • #7   30. jan 2023 Mange tak for svar. Nu har jeg lidt at kigge på

  • #8   30. jan 2023 Som nybegynder tænker jeg at ABS kunne være en god ting og der ville jeg kigge lidt på en Kawasaki ER6 som fås både med kåbe og som naked..
    Skal det være billigere end det er der ER5 og Gpz500 også - de kan alle drosles til A2.
    Og det vilde alternativ udenfor budget - en Z900 i 96 hk versionen som også kan drosles ned til A2 smiley


  • #9   30. jan 2023 Jeg har købt en Kawasaki ER6-F og er super glad for den selv om den er begrænset den burde du helt sikker overveje.

  • #10   30. jan 2023 MT-07 i droslet udgave, findes på markedet både som nye og brugte.
    smiley


Kommentér på:
A2 cykel

Annonce