Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med dream bike tours
  • #1   24. feb 2007 er lige med på en lytter her da jeg har planlagt at tage med på turen Baltikum rundt til august.

• #2   24. feb 2007 Hej Andreas

Vi har været på en del rejser med dem siden 1999 og har kun godt at sige om dem. bl.a. den tur til Arizone som du kan se i mit fotoalbum er fra en tur med Bike Tours.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=496

Det jeg godt kan li' ved konceptet der at der på ders turer er en følgevogn med til oppakningen så du skasl ikke tænke på andet end at nyde turen og din MC.

Men hvis du har mulighed for det vil jeg foreslå at du tager med på deres introtur 21/4 (og 22/4 hvis du vil overnatte) her kan du få en masse mere at vide fra gamle kunder som har været på mange turer og der plajer at samles over 100 pers. Både mig og kærsten skal da med

/ Martin

• #3   24. feb 2007 martin, hvad med tøj, og mc påklædning? ig hvordan kører de derovre?? som sindsyge eller er der respekt fom mc folket?? og hvad med vasketøj?? for 20 oar underhylere er måske lige lidt meget at have med... del ud af erfaringerne.. overvejer kyst til kyst... og kæresten vil ikke med - så det bliver ren drengetur .. he he he

• #4   24. feb 2007 Det med oppakningen er jo ikke et større problem. Vi pakkede alt til 14 dage inkl. MC tøj i en stor kuffert hver - du må jeo have 30 kg bagage med. Der er en stor følgevogn med på turen, med både drikkevarer og alle kufferterne.

Men dog tog jeg noget gammelt tøj med, som jeg så kunne smide ud efterhånden så der blev plads til noget nyt. Der er jo mulighed for at shoppe undervejs.

Generelt kører amerikanerne ret fornuftigtog viser som hoved'regle hensyn til MCér, men lige omkring Las Vegas er der ret meget kaos og dervar der ikke tid til at sove i timen.

Alle fra holdet kører i samlet flok men hvis men er sikker på hvor der skal drejes fra, kan man jo godt aftale at man gir gas og mødes senere.

Kommentér på:
erfaringer med dream bike tours

Annonce