2.658 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
erfaringer med dream bike tours erfaringer med dream bike tours
hey..
ville lige høre om der er nogen der har nogle erfaringer - gode som dårlige - med dream bike tours inden jeg hopper på et af deres tilbud..
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
jul 2005
Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 142
Vi har været på en del rejser med dem siden 1999 og har kun godt at sige om dem. bl.a. den tur til Arizone som du kan se i mit fotoalbum er fra en tur med Bike Tours.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=496
Det jeg godt kan li' ved konceptet der at der på ders turer er en følgevogn med til oppakningen så du skasl ikke tænke på andet end at nyde turen og din MC.
Men hvis du har mulighed for det vil jeg foreslå at du tager med på deres introtur 21/4 (og 22/4 hvis du vil overnatte) her kan du få en masse mere at vide fra gamle kunder som har været på mange turer og der plajer at samles over 100 pers. Både mig og kærsten skal da med
/ Martin
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 311
jul 2005
Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 142
Men dog tog jeg noget gammelt tøj med, som jeg så kunne smide ud efterhånden så der blev plads til noget nyt. Der er jo mulighed for at shoppe undervejs.
Generelt kører amerikanerne ret fornuftigtog viser som hoved'regle hensyn til MCér, men lige omkring Las Vegas er der ret meget kaos og dervar der ikke tid til at sove i timen.
Alle fra holdet kører i samlet flok men hvis men er sikker på hvor der skal drejes fra, kan man jo godt aftale at man gir gas og mødes senere.
erfaringer med dream bike tours