3.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Indvendig rensning af forlygte?! Indvendig rensning af forlygte?!

Hej derude.
Jeg er ved at gøre min MC forårsklar og har taget kåbe mv. Af. Jeg skal have nye og bedre pærer i mine forlygter, da de ikke giver optimalt lys ved nat kørsel. Derfor tænker jeg også på, lige at tørre lygtehuset af indvendigt, når jeg nu alligevel er i gang.
Jeg kan bare ikke lige se hvordan jeg skal skille det ad. Der sidder 3-4 skruer omkring nærlyset, men tænker det er justeringsskruer til lyset?
Er der nogen der ved det, høre jeg gerne fra jer.

Mvh. T.Simmelhag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indvendig rensning af forlygte?!
  • #1   27. feb 2017 Den er sandsynligvis af typen der er limet/presset sammen, med forsigtighed kan du MÅSKE bruge en hårtørrer hele vejen rundt i samlingen og prøve at se om du kan åbne den med en spartel mellem de to halvparter...
    Jeg kan se der er en lille revne / mærke næsten øverst i venstre hjørne ? Er der hul igennem , er det måske kondens du får i lygtehuset...og hullet skal lukkes smiley

• #2   27. feb 2017 Hej Ruben
    Har ikke set der skulle være hul eller revne, men vil da lige tjekke det engang. Der har Samlet dig lidt støv i årenes løb, så tænker det vil gavne at tørre af. Jeg vil prøve som du har beskrevet.
    Tak for svaret.

• #3   27. feb 2017 sidst vi skilte en lygte ad der var limet, smed vi den ind i oven i 15 min tid smiley

• #4   27. feb 2017 Skyl den med destilleret vand og lad den tørre på en radiator natten over.

• #5   28. feb 2017 Hvis lygten er med glas glas og glas parabol (ikke plast), kan man starte med at skylle med sprit og dernæst destileret vand.

Kommentér på:
Indvendig rensning af forlygte?!

Annonce