{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alu...
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #1   13. mar 2005 skal lig siges at den er slebet i bund ned til det rene aluminium


  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #2   13. mar 2005 er der ik nogen der har nogen ideer??

  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #3   13. mar 2005 da det ere malet fra standard af, men nu har jeg slebet det ned med en stålbørste.. skal jeg så bare begynde at pudse med et stykke fint sandpapir eller hva??

  • #4   13. mar 2005 ja eller gå til et metalsliberi... har jeg før læst om folk der har gjort herinde m. fælge osv.
    Men knofedt også den rigtige opskrift skal du nok få et fint resultat... Går du død i poleringen har jeg en stofskive og noget voks, - så skriv lige til mig så må vi se og finde ud af noget smiley

    mvh Offslow


  • #5   13. mar 2005 Du kan bruge en polere krem som hedder autosol;den er god , har selv brugt den med gode resultater.Ellers kan du købe et poleresæt ved louis til ca.6 euro.ard er
    www.louis.de


  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #6   13. mar 2005 det lykkeds uden for meget arbejde så´én som man vil have det. på det renne alu tog jeg min exenter sliber og sleb med korn 120, bagefter tog jeg et stykke p400 i hånden lig for at tage det værste og bagefter med en polerskive og en gang autosol det blev bare perfekt, sætter billeder ind i morgen så´en i kan se det og det ik ska tage en krig for at gøre det smukt

  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #7   13. mar 2005 hva betyder eloxeret?? jacobsen j

  • #8   14. mar 2005 Vil foreslå du går igang med Autosol og Stål uld ..... Sådan lavede jeg engang selv fælg kanter på min gamle Kwark 9'er ... Det tager lidt tid men resultatet bliver ganske godt.

    Efter det ser pænt ud blot med ulden tager du noget lidt blødere og fortsætter ..... De absolut bedste jeg fandt (Ja lyder åndsvagt) var en engangs kedeldragt af dem i ved. Det var tilpads groft i "stoffet" til det gav noget.

    - Og nej lad være med larkere det efter behandlingen, en hurtig tur med autosol når du vasker scooteren er rigeligt


Kommentér på:
alu...

Annonce